Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Na mijn eerste berichtgeving kreeg ik direct een reactie via een privébericht, waarop ik dus al een paar maal op heb gereageerd.
In één van die reacties heb ik dus vanalles gecorrigeerd.
Met het opnieuw instellen, bedoel ik de gsm terug naar zijn beginwerking instellen.
Dit natuurlijk met behoud van alle contacten enz.. .
Zou dit mogelijk zijn? Dan ben ik misschien van al die rommel af.
Het gelijktijdig in privé-berichten en publiek in posts hier reageren maakt het voor de helpende handen natuurlijk behoorlijk verwarrend. Niemand heeft een idee van wat je eigenlijk hebt gedaan en wat niet ... Ik vrees dat je nu dus verder moet met de instructies van je contact in privé-berichten. Want buiten jullie beiden kan niemand die volgen, zelfs de leiding hier niet ...
ik vermoed dat een app de oorzaak is van kansspel
probeert eerst de apps te verwijderen die je de laatste maanden hebt toegevoegd op je smartphone toen het begon
je moet weten als je beginwerking instelt. dat je dan alles kwijt bent als je geen back-up maakt
Zo'n back-up kan je maken via je pc
Dit kan je via Samsung Smart Switch op je pc installeren
Verplaats uw contacten, agenda’s, notities, foto’s en zelfs apparaatinstellingen van uw oude smartphone of tablet naar uw nieuwe Samsung Galaxy. Met Smart Switch kan iedereen gemakkelijk gegevens overzetten naar een nieuw Galaxy-apparaat. [Belangrijkste functies] - Back-up: maak een back-up van...
apps.microsoft.com
Installeert eerst Samsung Smart Switch (op smartphone en pc moet dit programma staan)
Sluit uw smartphone aan op uw pc
Een back-up maken
nr. 1 is voor de back-up te maken
nr. 2 is voor de back-up terug te zetten
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.