Status
Niet open voor verdere reacties.
Steeds krijg ik in windows 8.1 de melding dat er een update is. Het betreft een optionele update KB3000850 met een grootte van 711mb. Toch lukt het mij niet om deze te installeren. Zijn er mensen met hetzelfde probleem?
Hoe los ik dit op?
 
Ik heb het progje van "Lana" uitgeprobeerd doch zonder resultaat. Zal nu nog eens proberen wat "Qtex" voorstelt.
Heb het ondertussen ook geprobeerd met mijn McAfee uitgeschakeld en ook zonder resultaat.
Ik laat jullie zeker nog iets weten.
 
Update in veilige modus installeren zoals Grominet in bericht #12 voorstelt zou misschien wel kunnen lukken omdat de beveiligingsprogramma's dan meestal niet mee opgestart worden., maar hiermee is het probleem niet opgelost. Bij de volgende update zou het probleem weer kunnen optreden.

Beveiliging uitschakelen en beveiliging de-installeren is niet hetzelfde.
Als een beveiliging uitgezet wordt blijven er vaak nog delen op de achtergrond draaien.
 
Beste "Lana" en "Qtex",

Eerst en vooral wil ik mij excuseren voor het late antwoord.
Na alles wat jullie mij hebben voorgesteld was het nog steeds niet mogelijk KB3000850 te installeren.
Uiteindelijk heb ik de laptop via de herstelpartitie terug gezet naar de fabrieksinstellingen.
Ik heb onmiddelijk het bijgeleverde anti-virusprogramma verwijderd en alle updates gedaan.
Zonder problemen heeft de KB3000850 zich ook laten installeren.
Alles werkt perfect.

Ik wens jullie dan ook te bedanken voor de steun en alle tips die jullie mij gegeven heb..
 
fijn te horen dat het opgelost werd ...
echter was er een nieuwe versie voor nodig ...dit was ons niet ontgaan maar wilde dit dan ook als laatste behouden .
 
Eerlijk gezegd weet ik daar geen antwoord op...gebruik zelf betaal versie van ESET...
Maar AVG..AVAST...ja die worden wel aan bevolen,denk da Qtex of... je meer raad kan geven.
mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan