Windows 10 Kan wifi niet inschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb op een oude computer een SSD geplaatst in Windows 10 terug geïnstalleerd en een update gedaan naar 22H2
Nu krijg ik de wifi maar niet ingeschakeld.
Iemand idee hoe dit op te lossen is?
HP Compaq 7610b
 
Oplossing
Hallo allemaal.
Oplossing gevonden. Met de tekst van lange pier te lezen heb ik nogmaals de pc onderzocht en blijkbaar zit er toch een wifi schakelaar op. Tegen het scherm zitten nog een aantal zeer kleine druktoetsen die ik niet gezien heb.
Allen bedankt voor de steun
bij oude toestellen kan het zijn dat de wifi in de BIOS aangezet moet worden, of dit hier het geval is?

alvast een LINK naar de gegevns ervan ...






S6!
 
Laatst bewerkt:
bij oude toestellen kan het zijn dat de wifi in de BIOS aangezet moet worden, of dit hier het geval is?

alvast een LINK naar de gegevns ervan ...






S6!
Hallo wivy
Heb in bios volgende gevonden: In opties voor ingebouwde apparaten : lan/wlan overschakeling: deze heb ik geactiveerd maar geen resultaat.

Groetjes
 
En hou rekening met onze aanbeveling : kies zoveel mogelijk voor drivers van de producent zelf !
Softpedia heeft overigens niet zo'n goede naam (malware) en ook voor 'driver-boeren' als driverscape is het oppassen geblazen.
Als er geen alternatief is valt dat te proberen, maar als je de keuze hebt kies je best voor de producent zelf.
 
Broadcom BCM943224HMS Network Card Drivers
de juiste chip opzoeken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan