besef wel indien je sp1 niet ga installeren dat je wel de volgende up date's kunt installeren tot het moment dat ze sp2 uitbrengen ...
dan ben je verplicht om het sp1 te installeren , omdat je anders ook sp2 niet kunt installeren ...
indien je harde schijf voldoende groot is dan maak je via schijf beheer een 2de partitie aan ..
vooralleer je dit echter doe ga je eerst een schijf defragmentatie doen : zodat alles aan één gesloten word ..
dan open je schijfbeheer en je klikt op de C schijf en kies nu verkleinen ..
je zie nu een wizard verschijnen en volgt de stappen op ..
nadat de wizard gedaan is beschik je over een niet toegewezen partitie ...deze ga je nu formateren naar nfts ..je ziet nu dat deze nu een drive letter krijgt toe gewezen ..
op de nieuwe partitie kopieeert je al het gene wat voor u belangrijk is : zoals documenten ; foto's , muziek behalve de geinstalleerde programma's ...
wat je wel kunt doen is de setup's file's van de programma's op deze partitie kopieren , zodat je deze achteraf terug kunt installeren ..
zorg er ook voor dat je op deze partitie een map aanmaakt waarin al de drivers zitten die je nodig heb voor je laptop / pc
als je dan een herinstallatie doe dan word er je op een zekere moment gevraagdt op welke partitie je deze wilt installeren ; hier kies je dan voor de 1ste partitie (dus je C schijf ) en je formateert deze tydens de setup van de nieuwe instal ..
hier is een filmpje aangemaakt door de beheerder van deze site ..hoe installeer ik windows 7
het filmpje vind ik persoonlijk wat onscherp daarom
HIER een pdf over het installeren ..
ik heb je een PDF-je aangemaakt met de duidelijke uitleg hoe je met de schijfbeheer een vrije partitie aanmaak op een bestaande win7...
Bekijk bijlage 7473