Smartphone ivm covidsafe app

Status
Niet open voor verdere reacties.

BMWKB-GArijder

Steunend lid
Vip Lid
heb deze covid-safe app geïnstalleerd op gsm kon deze openen en mijn attesten opvragen
als ik deze app sluit gaat deze niet meer open , gsm android 7
heb deze app reeds 5x verwijderd en terug geïnstalleerd telkens hetzelfde probleem
weet iemand dit te verhelpen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eens verwijderen en op nieuwe instal doen, heb dat ook al voor gehad met ander aps.
 
als je deze verwijderd heb en je haalt deze terug op via de playstore om deze te instaleren dan dien je ook deze weer te configureren en ook je wederom aan te melden (3 mogelijkheden )
-certificaat ophalen via CTPC
-aanmelden via eHealth
-aanmelden via itsme
*zelf gebruik ik het aanmelden via itsme
**note je geeft aan in je openingsbericht dat je de app CovidSafeBE afsluit... wel er is geen optie om deze af te sluiten de app blijft actief zolang je deze niet gestopt heb met de optie "nu stoppen "aanwezig via de app gegevens.
 
hallo Qtex
bij de 5x herinstalleren na effectief verwijderen heb ik telkens me opnieuw aangemeld met itsme, alles kunnen opvragen, maar wanneer ik app weg doe(naar achtergrond) en eigenlijk niet afsluit(stoppen) kan ik deze daarna nog niet terug openen. ik heb wel een screenshot van mijn attest en QR-code genomen
mvg
 
raar allezins want als ik hier deze naar de achtergrond doe en ik haal deze s'anderdaags weer te voorschijn dan komen mijn certificaten alsook de QR-code weer te voorschijn ..
mogelijk ondervind jij dit probleem aangezien je android 7 gebruikt terwijl ik android 8.1 draait..
pas als ik controleer op nieuwe certificaten dien ik me weer aan te melden via itsme .
 
Dit is inderdaad een heel erg raar fenomeen. Ik heb daar als Android kenner ook geen antwoord op. Het lijkt erop dat u telefoon een technisch probleempje ondervind met de app.
Ik heb echter een vraagje, de app heeft de afgelopen dagen een update ondergaan. Had jij dit probleem hiervoor ook? Of heb je dit probleem sinds enkele dagen? Indien enkele dagen, dan zit er een bug in de nieuwe update van de app.
 
ik heb zelf deze CovidSafeBE app versie1.1.1 geinstalleerd en ondervind er geen problemen mee.
 
ik had versie 1.0.1.11 heb deze geupdated naar 1.1.1 gaat niet open, deze terug verwijderd en opnieuw geinstalleerd , ging open gegevens opgevraagd oké, naar achtergrond verwezen door op x te drukken, bij terug opvragen ging deze niet open, blijft op donkerblauw veld staan.
 
Verwijder hem herstart uw smartphone en installeren of gewoon smartphone herstarten kan Sons heel veel problemen verhelpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan