Windows 10 Installeren programma lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Allemaal,
Ik heb voor mijn navigatie update een programaatje moeten downloaden van Opel. Als ik deze echter op mijn PC wil installeren krijg ik binnen 2 seconden de melding installatie niet voltooid en het groene balkje blijft vast staan dan. Zelfde programma op laptop geinstalleerd en werkt daar wel. Beide draaien op Wndows 10 Pro en hebben AVG internetsecurity. Het uitschakelen van AVG helpt niets. Wat kan hier verder de oorzaak van zijn?
Alvast bedankt voor het meedenken.

Rob
 
ondervind hier geen probleem met deze Opel updatetool maar aangezien ik hier gene Opel gebruik kan ik hier dus geen indentieficatienummer ingeven ..
maar het start hier dus wel op ..

Ashampoo_Snap_maandag 3 mei 2021_10h49m50s_001_.jpg


Ashampoo_Snap_maandag 3 mei 2021_10h50m40s_002_.jpg
 
Gewoon even goed mijn uitleg over probleem lezen, heb op beide AVG staan en geeft geen enkel probleem op de laptop. en op de PC ook al uitgeschakeld, dus daar ligt het niet aan.
En even over avg op zich iedereen heeft zo zijn eigen mening over welk internetsecurity programma hij of zij beter vind, ik gebruik het al heel erg lang en nooit problemen.
 
wat jij Rob zou kunnen doen is een in-place upgrade starten .. hiermee behoud je alles wat aanwezig is op je computer van persoonlijke instellingen en bestanden maar ook al je programma's blijven behouden ...
nadat deze in-place upgrade ( lees herstel ) plaats gevonden heeft verkrijg je een Windows.old op de C en deze kun je verwijderen na een tijdje ..
*nadat deze in-placeupgrade ( lees herstel ) plaats gevonden heeft zou je het update tool van Opel probleemloos moeten kunnen installeren aangezien deze in-place upgrade (herstel) enkel de Windows systeembestanden verving ..
**vraagje je gebruikt dus de AVG I.S. maar gebruik je dan ook toevallig de AVG Tune up
 
wat jij Rob zou kunnen doen is een in-place upgrade starten .. hiermee behoud je alles wat aanwezig is op je computer van persoonlijke instellingen en bestanden maar ook al je programma's blijven behouden ...
nadat deze in-place upgrade ( lees herstel ) plaats gevonden heeft verkrijg je een Windows.old op de C en deze kun je verwijderen na een tijdje ..
*nadat deze in-placeupgrade ( lees herstel ) plaats gevonden heeft zou je het update tool van Opel probleemloos moeten kunnen installeren aangezien deze in-place upgrade (herstel) enkel de Windows systeembestanden verving ..
**vraagje je gebruikt dus de AVG I.S. maar gebruik je dan ook toevallig de AVG Tune up
Hallo gebruik AVG Tune up niet. Heb wel eens vaker een Windows herstel gedaan, maar ben dan altijd programma's kwijt en ook mijn mail doordat office ook weg is. Dus welke herstel bedoel je? er staat bij windows geen in-place herstel, tenminste niet met dit woord! als je op systeem herstel klikt krijg je mogelijkheid schone installatie of installeatie met behoud instellingen! dus programma's verdwijnen.
 
een in place upgrade (herstel) start je op doordat je de setup.exe aanklikt vanaf een opstartbare usb stick waar dat dus de Windows 10 20H2 installatie bestanden opstaan en dit vanuit de verkenner..
heb je gene stick bij de hand dan kun je ook gewoon de Windows 10.iso mounten via de verkenner en vervolgens vandaar de setup.exe starten ..
neem er nota van dat eenmaal deze in-place upgrade gestart werd je deze niet mag onderbreken..ook zal je systeem meermaals opnieuw starten ...eenmaal deze in-place upgrade gedaan is start vervolgens je systeem gewoon verder op en kan je deze weer gebruiken ..
*je dient er op te letten dat je alles wenst te behouden betreffende je programma's en instellingen zodat je niets verliest ..
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan