Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
tja een afbeelding zie ik dus nergens ...
indien het je dus ook niet lukt met deze iso die ik je bezorgt heb dan weet ik het niet meer ... want het toeval wil lukken dat men hier gisteren avond een laptop heeft binnen gebracht welke standaard voorzien was van de Win7 home premium x64 bit deze had de gebruiker geupgraded naar de Windows 10 maar ondervond sinds de build versie 14393.00 verscheen niets dan problemen .... ik zei hem dan terug te gaan naar de vorige build maar zij vroeg me om er terug de Windows 7 te voorzien en geloof het of niet ik heb hier dus deze Windows 7 voorzien van de 216 updates via deze aangemaakte iso .
**ik heb deze niet gebrand maar ik heb deze gemount m.a.w. de iso werd opgeladen in een virtuele drive .
**wat er bij u mis loopt weet ik dus niet !
nee dit heeft niets met de download in bericht 4 te maken ook ik heb deze iso daar opgehaald en gebruikt om de laptop terug te voorzien van de Win7
*deze werd hier dan ook direct zonder problemen geactiveerd .
denk dat je op de gewone manier dient te updaten ook al gaat het zoeken naar update's lang duren ...
denk dat je op de gewone manier dient te updaten ook al gaat het zoeken naar update's lang duren ...