Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wat dacht je van kopieren en plakken !
ik heb hier juist een virtuele Windows 7 home premium x89 geinstalleerd en het wsusoffline1073 opgehaald en opgestart ... ik heb gekozen om hier van een iso aan te maken deze kreeg de naam " wsuoffline-w61.iso en is 1659 244kb groot ...
om deze updates te installeren moet men dese dus op een dvd branden en via de verkenner deze openen om vervolgens op UpdateInstaller te klikken ...
deze opent dan een cmd venster om de updates te installeren ..
Bekijk bijlage 17353
Bekijk bijlage 17354
lastig vallen nee hoor maar was nu zelf benieuwd hoe deze in zijn werk ga ...
je kan ook kiezen om een usb stick aan te maken en deze dien je dan te gebruiken om de updates te installeren .... let op hier waren het er 202 en kreeg ik om de haverklap de melding dat ik diende te herstarten om deze updates te configuren ...wat ik dus ook deed .
vervolgens ging deze daarna gewoon verder daar waar deze onderbroken werd met het installeren van de updates ... concreet diende ik wel 10x te herstarten !
**daar dit maar als test diende heb ik al de updates ook niet laten gebeuren en werd de virtuele Windows 7 weer opgeschoond .
**brand je een dvd dan dien je deze te openen in de verkenner en volg je de werkwijze hier onder verder op !
aangezien ik de virtuele Windows 7 verwijderd heb denk ik dat dit is via "deze computer " ben hier dus niet zeker van !
**echter toen hier de virtuele Windows 7 opgestart was wilde deze door mij vergeten opgeladen wsu.iso direckt beginnen met het installeren van de updates ...
(de iso was door mij ook namelijk toegevoegd geworden aan een virtuele drive ) en ik denk indien de dvd gebrand is en je plaatst deze vervolgens in je drive dat deze dan ook automatisch zal opstarten ...
heb je dan ook op start geklikt nadat je de vinkjes heb aangezet ...het updaten gaat pas van start nadat je op start heb geklikt indien je de dvd goed gebrand heb ...
tevens dien je ook geduldig te zijn ... startte er een zwart dos scherm op .. nadat je op start heb geklikt !
Goede middag Qtex, ik heb het gedownload en het uitgepakt, doch ik weet niet goed hoe ik nu dit iso-bestand kan branden. Zou U mij daarin een beetje helpen aub? Ik heb een fotootje bijgevoegd.Bekijk bijlage 17363
Alvast bedankt.
eerder gaf je een afbeelding door met de map iso omcircelt
wel daar bevind zich de wsuOffline-w61.iso als deze daar niet aanwezig is dien je eens te zoeken in de map downloads ....vind je deze dan nog steeds niet dan is er bij u iets mis gegaan betreffende het aanmaken van deze iso .. dit is dan weer afhankelijk of de UpdateGenerator zijn werk heeft kunnen doen wat dan weer afhankelijk is van je download verbinding ...
**je heb de eigenschap om jezelf tegen te spreken let op datgene wat jezelf eerder heb vermeld en dat ik hier in het rood heb gezet !
zodat het opvalt ... je vraag daar hulp bij het branden van de iso en in het hierboven bericht van u zeg je dat je geen dvd heb gebrand omdat je de iso niet kan vinden !