Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
nee ik ben niet boos maar jij spreekt jezelf meermaals tegen en dat maakt het voor mij moeilijk om er dan iets van te maken ...
je zegt nu ja deze iso zie ik terug maar ik kan er niets mee !
weet jij niet hoe je een iso kunt mounten ?
of hoe je deze op een dvd kunt branden ?
*het is toch niet de eerste keer dat je een iso brand aangezien je regelmatig pc 's dient te herstellen ..
je zou nu de iso al moeten ontvangen hebben ...bekijk het filmje nogmaals hoe je deze dient te branden ...gelieve géén pb's meer te sturen betreffende dit onderwerp .
denk er aan als je gaat updaten dat dit ook lang kan duren ...sluit de laptop aan de adapter aan ...zodat deze niet kan uitvallen ...ook dien je de energie instellingen op nooit te zetten ... verschiet niet als de pc regelmatig heropstart omwille dat deze dan een configuratie doet van sommigen updates ...het updaten gaat gewoon verder nadat deze is doorgestart van een configuratie ...
het wsuOfline tool kan geen update's ophalen voor de Office 2007 omdat deze dus daar niet vermeld staat...ik zal dus enkel de update's Windows 7 64 bit ophalen en je deze iso bezorgen ..effe geduld dus .
Bekijk bijlage 17370
*ik zag juist dat je online was maar je geeft geen reactie !
ok ..je zou de mail betreffende de juiste iso al ontvangen moeten hebben ...
ok ..ben benieuwd .