Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
mooi dat het je dan gelukt is ...
*ik heb het hier inderdaad ook al eens gehad dat de licentie geweigerd werd en na een 2de/3de keer dat deze dan wel aanvaard werd ?
er bestaat zoiets als de WSUS Offline Update v10.7.3 deze kun je dus offline gebruiken om updates te installeren ..
zelf heb ik deze nooit gebruikt .
ok succes ermee.. is het een laptop sluit je best de adapter aan .. ook zet je de energie instellingen best op "nooit" zodat hij zeker niet uitvalt .
das dan ook de reden dat ik een ander de raad geeft om eerder door te gaan naar de Windows 8.1 of de 10...heb je het offline update tool al geprobeerd !
ik heb je er eerder al naar verwezen ... je dient deze te downloaden en op te starten
ik heb je ook eerder al gezegd dat ik dit tool zelf nooit eerder heb gebruikt ...
open je configuratiescherm eens en klik dan verder bij programma's en onderdelen op geinstalleerde updates weergeven vermoedelijk staan deze dan hier vermeld .
heb je het tool wel goed gebruikt ...
wat dacht je van kopieren en plakken !Ik heb het resultaat opgeslagen op een kladblad, maar weet niet hoe ik dit resultaat aan jou kan tonen