Windows 10 Image

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik heb nu een infinite incrementele back up gemaakt van mijn laptop.
Er staat ook nog een volledige backup op ook.

Als ik nu bij een crash alles moet terug zetten, opstarten met rescue disk en dan
wat moet ik nu selecteren de incrementele backup en neemt die zo de vorige bestanden van de volledige
backup mee met zich.

groetjes,

Ed
 
Een incrementele back-up is niets anders dan een image met een scheduler task om elke dag op een bepaald tijdstip een aanvulling op de gemaakte image/back-up te maken.
Een volledige back-up is een momentopname en minder geschikt.

Met die Diskmaster free maak je eerst een image met een scheduler erbij, tevens kun je er een opstartmedium mee maken, tegenwoordig een USB stick.
Gooi 'm eventueel in de vertaal Google.
 
Dit begrijp ik Lange pier, ik heb een volledige backup en nadien na verloop van
tijd heb ik eerst een incrementele gemaakt.
Maar hoe zet ik die terug, ik weet de uitleg over de soorten maar hoe terugzetten weet ik niet hoe te doen,

groetjes,

ed
 
Dit begrijp ik Lange pier, ik heb een volledige backup en nadien na verloop van
tijd heb ik eerst een incrementele gemaakt.
Maar hoe zet ik die terug, ik weet de uitleg over de soorten maar hoe terugzetten weet ik niet hoe te doen,

groetjes,

ed

Gewoon uw laatste backup selecteren, in uw geval de incrementele backup, die neemt automatisch de full backup mee.
 
mijn vorig bericht is blijkbaar nooit op het forum belandt, daarom
hoe komt het als ik een incrementele back-up maak dat die nog zo groot is in gig, bijna even groot als een gewone back-up.
Het zijn toch alleen maar de bewerkte en bijgekomen documenten waar hij een back-up van maakt?
grt,

Ed
 
doe ik ook meestal maar ik dacht voor die paar veranderingen maak ik een incrementele maar is bijna even groot, dan doe ik dit niet meer en maak ik altijd volledige back;
thanks.
ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan