Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
IK ben er tegen dat ze bier schenken in cafe en eetgelegenheden
roker of niet , verslaafd aan eenderwelke zaak blijft gelijk
kom dan buiten in open lucht , maar wat hangt er daarin, is dat ook gezond wat wij inademen !!
Geef Nijltjetweety groot gelijk.Ken mensen genoeg ,thuis of in de auto roken ze niet want dat is schadelijk voor hun partner en hun kinderen.Maar op cafe dan mag roken wel.Dan is het niet schadelijk voor andere mensen.Begrijpe wie begrijpe kan.
Zoals ik zei:Een rokerscafè ,alleen voor rokers.
Als ge daar dan als niet roker binnengaat weet ge wat ge kunt verwachten.Er verplicht u niemand om z.g.passief mee te roken.
Ja, maar dan ga je de jeugd nieuwschierig maken en aanzetten tot roken.
Althans, zo denkt de Vlaamse overheid.
Daar komt niets van in hoor.
Of ik voor- of tegenstander ben van de idee speelt hier geen rol.
Men wil aan preventie doen, en zo een ghetto van rokers bij elkaar past niet in dat plaatje.
Daarom ook zijn in vele bedrijven de rookruimtes afgeschaft.
Het was een makkelijke bijkomende pauze voor de werknemers, en een nieuwe aanleiding tot roken.
Maar wrijf mij niet alles aan van wat ik schrijf he, het is maar de stellingname van de beleidsmensen, ik sta hier buiten hoor.
Ik ben vrij direct in wat ik schrijf, ik weet dat, en neem geen blad voor mijn mond (figuurlijk).
Soms komt dat anders over dan de bedoeling is, maar rond de pot draaien wint ook niemand bij.