Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste
In windows 7 stonden de Iconen (Pictogram) BV Nero in blokje die je kon aanpassen in grote . Nu met Windows 10 stel ik ze in op grote zoals bij Windows 7 , zolang ik op de
computer werk blijven ze mooi in de rij en op grote,eens de computer opnieuw word opgestart en open ik de map waar de iconen staan staan ze onder elkaar wat moet ik
veranderen om ze normaal te zien.Op het bureelblad staan ze goed.
Hartelijke dank NB iconen kunnen ook pictogrammen bij jullie genoemd worden zijn
Lenka
 
bedoel je deze hier ...
Ashampoo_Snap_2016.07.29_22h46m00s_007_.png
want het is me niet duidelijk wat jij bedoeld met " eens de computer opnieuw word opgestart en open ik de map waar de iconen staan staan ze onder elkaar " over welke map heb jij het dan !
 
Reddende Engel Qtex
Sorry hoor maar het probleem is daar Ik krijg hetzelfde als bij U bovenaan.Klik op de 4 kantjes onderaan (witte)kom in het bureelblad met mappen BV Deze computer.Klik erop en krijg,deze computer
DVD F DVD G Hardeschijven C- D- E Klik op D schijf nu krijg ik alle mappen met 1 voor Nero 1 Office 1 Printer + scanner 1 voor Foto's enz Wat in die mappen zit willen niet komen te staan gelijk u weergeeft
in uw voorstelling ( bij de opstart is het geen probleem) maar bij Deze computer en ik kom tot daar goed.
daar begint het open ik nu de map BV foto de pictogrammen staan ondereen,ik zet ze terug in mappen aanpassen neven elkaar ze blijven staan,sluit ik af en de volgende opstart staan ze weer onder elkaar.
Ik vind niet hoe ik ze op een lijn kan krijgen , ik neem middel grote.
Dank voor uw hulp.
Lenka
 
zie jij bij u de map onder in de taakbalk .. klik daarop en je opent daarmee de verkenner .
rechts klik op *snelle toegang en kies opties ..kies vervolgens "deze pc " en bevestig met toepassen en ok .

Ashampoo_Snap_2016.07.30_20h08m52s_003_.png
 
Qtex Dank voor de inlichtingen , ik ben nog niet op het goede punt,Ik zou u de map met voorbeeld willen opsturen maar ik weet niet hoe het moet gebeuren ik heb wel een Printscreen op mijn computer.
Dank en goed Week-end .koop een boek waar windows 10 beschreven staat
Groetjes
Lenka
Lenka.
 
printscreen plaatsen met img dumper
Maak een screenprint door op de toets Print Screen / PrtScr te drukken ..
Plak nu via CTRL+V de gemaakte afbeelding in paint
en sla deze op als .jpg op je bureaublad of in de map afbeeldingen .

Ga vervolgens naar http://www.imgdumper.nl/
Klik daar eerst op de knop Bladeren -
je navigeert dan naar het bureaublad of naar de map afbeeldingen
en je dubbel klikt vervolgens op de afbeelding.
Klik vervolgens op de knop Upload -
even later kom je op een nieuwe pagina en kopieer dan de bovenste link
en plak die in je volgende bericht.
 
ik ben dit even aan het volgen dus ik denk dat ze eerder dit bedoeld en eerst in een map zelf moet aanpassen
open een map die je wil aanpassen
klik in de map boven op beeld kies dan welke weergave je wil groot klein op lijst ...........

100Knipsel.jpg


101Knipsel.JPG

103Knipsel.JPG en dan in het grote kader op OK

sucses
 
ok als het dat is dan ben ik nu mee...
jij Zapatha gebruikt waarschijnlijk nog de Win7 want "Mapopties " komt niet voor in de Windows 10 ... deze werd daar anders genoemd en heeft nu de naam " Opties voor Verkenner " echter het nut van deze is dus dezelfde als in de lagere Windows versies ..

Ashampoo_Snap_2016.07.31_15h47m36s_003_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan