Opgelost HUAWEI kies-probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Het zou helpen om een shortlist te maken voor Huawei smartphones. Ik sprak met iemand alle vorige iPhones versies gebruikte. Die persoon is recentelijk overgestapt naar naar het chinees merk, omdat het praktisch een cloon is (bij gebruik) van de iPhone (hoewel het Android) , omdat Apple al te vlug er voor zorgt dat modellen 'ontoereikend' worden maakt, en omdat de chinees stukken voordeliger is. Ik merk echter dat er een van Huawei een hoop modellen op de markt zijn.

Gewenst : vooral gebruiksvriendelijk, Wifi en G, Dual sim niet noodzakelijk. Goede fotografie mag zeker.
Aankopen in eigen land (anders altijd problemen).
Prijslimiet is niet vast; sterk afhankellijk van de concurrentie, promoties, solden.

Geen noodzaak aan : Oversized display (geen spellejes, geen films).

Mocht er werkelijk spyware zijn ingebouwd, kan mij geen barst schelen. Amerika is nu toch al een open boek. Google's bollewinkel zal vermoedelijk terug toegelaten worden door nieuwe VS president met hersens.

Ik heb weinig tijd uit pure noodzaak.
Bedankt aan wel geïnformeerde gepassioneerden.
 
#30 werd gemaakt met Firefox. FF valt bijna niet mee te werken, vermoedelijk weeral 1 uit talrijke instellingen.
Ik wilde maar laten weten dat het tekstbestand werd gemaakt op basis van gekregen hulp door forum Telenet Netweters.Een lid van dit forum heeft heet zelfs uitgetest !
Niet gek bij Telenet, NET zoals Microsoft alles door MVP's laat oplossen. (excuseer DDragon)

Ik zal de verlende beltoon verder gebruiken om te zien wat het in de praktijk voor mij waard is.
 
Van harte dank aan iedereen die hielpen, in het bijzonder aan cve, vanwege zijn kennis over Android en over de nieuwste Chinese producten.
De POCO X3 is uitstekend, maar belaagt met allerhande opties en suggesties.
 
Van harte dank aan iedereen die hielpen, in het bijzonder aan cve, vanwege zijn kennis over Android en over de nieuwste Chinese producten.
De POCO X3 is uitstekend, maar belaagt met allerhande opties en suggesties.
Oh, je hebt de advertenties vergeten uit te zetten in de X3.
Je gaat naar instellingen, instellingen-app, dan helemaal beneden zie je normaal gezien staan " aanvullende instellingen" ga daarin en vervolgens ga je naar privacy en daarna naar advertentie service. zet daar die schakelaar om en dat zou je van al die sugesties en zo af moeten zijn.
 
#33 aanvullende instellingen>privacy hier niet te vinden 🙂
Het staat vermoedelijk wel elders
Sorry, ik moet mijn info ook van het net halen, heb ook geen X3 hier bij mij liggen om het uit te zoeken voor u. Maar ik weet wel dat je het kan uitschakelen. Als het niet uitgeschakeld is dat het wel eens heel vervelende reclames toont.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan