Audio Hoe kan ik een werkend stuurprogramma installeren?

Na een onontkoombare Windows 10 update van gisteren heb ik opnieuw geluidsproblemen op mijn computer.

De Realtek HD Audio Configuratie is echt essentieel om een aanvaardbaar geluid te krijgen. Deze configuratie werkte tot gisteren alleen met een behoorlijk oud stuurprogramma dat ik ooit verkreeg via deze website.

Dit stuurprogramma krijg ik nu niet meer geïnstalleerd. Het staat uitgepakt op mijn bureaublad. Maar steeds komt de mededeling: "Het beste stuurprogramma is al geïnstalleerd". Zij weten het weer beter.

Hoe kan ik mijn zelf gekozen stuurprogramma weer installeren?

Hoe verwijder je een aanwezige driver als Windows zegt: "Het beste stuurprogramma is al geïnstalleerd"?
Dat had ik aangegeven.
Krijg je via apparatenbeheer het oude dan niet verwijderd?
Ik lees nu pas dat je dat inderdaad geprobeerd had maar wel herstart had, dat moet je dan niet doen, dat had ik je dan kunnen aangeven, maar ik ging er van uit dat je dat wist. En bij gebrek aan reactie van jouw kant....

Helaas is het een bekend probleem wat ook al zeker 2 jaar bij Fxsound zelf bekend is maar Realtek is vervelend wat dat betreft.

Misschien helpt deze tip nog om het stabieler te houden.
Also, in your Sound settings, have you tried disabling Exclusive Mode for all devices?
This mode is known to cause problems, especially with Realtek devices.

heb zonet boom 3D geinstalleerd en start normaal met realtek

30 dagen gratis :

Terug
Bovenaan