Androïd Hoe Gmail op tablet weglaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een nieuw Android tablet en de installatie werkte automatisch en netjes.
Nu kan iedereen die op het tablet werkt zo in mijn gmail komen door de app te kiezen.
Hoe kan ik er voor zorgen dat alleen op het tablet de app verdwijnt of alleen ik zelf
er in kan komen?
 
je zou applock kunnen installeren en vervolgens de gmail app beveiligen met een pincode ....

Vergrendel individuele apps en media
Je kan een extra beschermlaag toepassen op je apps door ze af te schermen voor andere gebruikers met een tool als AppLock.
Deze app zorgt ervoor dat je een extra pincode moet opgeven als je bepaalde apps wilt openen, daarnaast heeft deze app een eigen virtuele kluis waar foto's en video's worden opgeslagen buiten je galerij om.
Zo weet je zeker dat nieuwsgierige aagjes niet bij je gevoelige media kunnen komen als zij een keer je telefoon of tabled in handen krijgen.

Sommige smartphone-fabrikanten bouwen deze functionaliteit standaard in Android waardoor je geen extra app nodig hebt. Lenovo en BlackBerry zijn bijvoorbeeld fabrikanten die deze feature standaard aanbieden.
 
:unsure: Ik zou dan als eerste maar eens beginnen met een Wachtwoord of Pincode op uw nieuw Android tablet te zetten.
zodat er niemand anders gebruik van kan maken ;)
 
Ouderlijk toezicht opzetten. Dan moet jij er een wachtwoord of pincode mee ingeven en enkel jij kan dit dan openen. Zo kan jij kiezen welke apps open gaan voor iedereen en welke niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan