E-mail Hoe een ontvangen eMail als "ongewenst markeren" ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Ik werk met Mozilla Thunderbird voor mijn mails.
Ik verkrijg dan ook - zoals zovelen zeker - ONGEWENSTE mails van ONBEKENDE afzenders.
Ik zou die allen willen markeren als NIET GEWENSTEN zodat, wanneer ze een volgende keer terug binnenkomen, DIRECT worden geplaatst in de map ONGEWENST.

Wanneer ik rechts tip op zulk een mail, dan zie ik daar onder "markeren" een mogelijkheid "als ongewenst bericht markeren".
Maar ik verkrijg er verscheidene de volgende keer terug in mijn gewone mail - andere verschijnen direct in de map "ongewenst".

Bestaat er nog een andere mogelijkheid om deze DIRECT in de map "ongewenst" te laten plaatsen zodat ze NOOIT meer tussen mijn gewone mails verschijnen ?

Onder "markeren" staat er nog een mogelijkheid : " Ongewensteberichtenverwerking uitvoeren".
Maar wanneer ik daar op tip gebeurt er niets.
Wat is daar de bedoeling van ?

Dank
Flamingo
 
Onder "markeren" staat er nog een mogelijkheid : " Ongewensteberichtenverwerking uitvoeren".
Maar wanneer ik daar op tip gebeurt er niets.
Wat is daar de bedoeling van ?

Die mogelijkheid zal de regels van 'ongewenst' toepassen op de volledige inhoud van je inbox.
Als je vb. een regel hebt ingesteld NADAT zo'n mails al in je inbox waren gekomen van die afzender dan worden die alsnog verwijderd. Althans zo werkt het in Outlook, ik gebruik géén TB, maar ik veronderstel dat dit op dezelfde manier werkt.

Als er géén mails zijn die aan de nieuwe spamregel beantwoorden, tja ... dan lijkt het alsof er niets gebeurd maar het proces zal wel degelijk doorlopen worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan