Windows 10 herstelpunt

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik kan nog altijd geen herstelpunt maken , na support van Microsoft kreeg ik iets om om "hulpprogramma te downloaden "
dat gaat maar dan komt er dat er een "probleem met starten van set up " is
afgemeld en terug opgestart maar het blijft zo
een tip,
 

Bijlagen

  • fout.JPG
    fout.JPG
    31.6 KB · Weergaven: 118
  • Knipsel 2.JPG
    Knipsel 2.JPG
    80.7 KB · Weergaven: 166
Dus zo lukt het niet?

Aan een incrementele back-up heb je meer aan, overigens.
Dagelijks bij laten werken via de scheduler, altijd up-to-date.
 
als je echt voor een herstelpunt wilt gaan en het lukt je niet om deze problemen op te lossen met de hulp van de aangeboden link van L.P.
dan zou je nog deze Restore Point Creator (zie bijlage ) kunnen gebruiken ...
 

Bijlagen

  • Restore Point Creator.zip
    890.8 KB · Weergaven: 185
het AOMEI van Lange Pier lukte niet , wegens geven van foutcode 0x800 70002
die restore point creator toonde eerst dat het niet meer beschikbaar was en daarna de 2 zelfde herstelpunten die ik nog had van 2 programmas verwijderen en die ik kon refreshen -toonde dus hetzelfde
 

Bijlagen

  • Knipsel 2.JPG
    Knipsel 2.JPG
    32 KB · Weergaven: 98
  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    43.9 KB · Weergaven: 128
Dat van Aomei is een back-up tool voor als alles weer goed loopt, heeft niets met een systeemherstel te maken, dat was die andere link.

En systeemherstel in Windows 10 werkt alleen prettig als je die v.a. het installatiemedium start.
 
dat de restore point creator niet meer bijgewerkt word wilt niet zeggen dat je deze niet meer kunt gebruiken ..
deze laat nog steeds toe dat je nieuwe herstelpunten kunt aanmaken ..jij ging er van uit dat dit tool eerdere verwijderde herstelpunten kon ophalen .. een herstelpunt dat verwijderd is is niet terug te halen !
 
1ste optie : rechtsklik op het uitvoerend bestandje en kies uitvoeren als administrator ..
2de optie : plaats een snelkoppeling op je bureaublad en open hiervan de eigenschappen ..onder de tap compatibilititeit zet je het vinkje aan bij uitvoeren als administrator .... klik toepassen en ok
 
krijg na als administrator deze 2 mogelijkheden maar allebei fout , zal meer aan de hand zijn denk ik .........
 

Bijlagen

  • create systel checkpoint.JPG
    create systel checkpoint.JPG
    90.3 KB · Weergaven: 106
  • named restore point.JPG
    named restore point.JPG
    103.4 KB · Weergaven: 111
Tot nu alle goede raadgevingen van jullie geprobeerd . Jammer maar geen oplossing gevonden,,maar toch bedankt , deze middag verder gezocht naar eventueel nog iets en of eens - had het al gedaan dat wist u - , naar Microsoft support gechat .En gemeld dat hun oplossing ook niet lukte , iemand van hen heeft dan voor meer dan uur mijn pc overgenomen , ik zag veel dingen passeren die jullie ook al voorstelden en ik ook probeerde , maar ook geen oplossing , dus we blijven met het probleem van zelf geen eigenhandig herstel punt te kunnen maken , dus nog eens bedankt ook voor alle tips , mercie
Image uiteraard al deze antwoorden naar jullie verwijderen
Beleefde Grtn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan