Software hernieuwen gratis AVG

Status
Niet open voor verdere reacties.

andrevano

Steunend lid
Vip Lid
Ik kreeg een vraag van een kennis omdat die dacht dat ik nog met AVG free werkte. (ondertussen overgestapt naar Avast)
Die krijgt nu de vraag om het GRATIS abonnement te verlengen.
Ik heb jaren AVG free gehad maar nooit deze melding gekregen, maar misschien zijn ze nu van tactiek veranderd :)
Gisteren kreeg die volgende : AVG antivirus verloopt vandaag zie foto 1 in bijlage
Vandaag volgend bericht zie foto 2
Kan iemand bevestigen dat dit nu een normale praktijk is van AVG en moet men effectief reageren gezien men op foto 2 zegt : u hebt basis bescherming ?
 

Bijlagen

  • AVG1.png
    AVG1.png
    76.5 KB · Weergaven: 146
  • AVG2.png
    AVG2.png
    210 KB · Weergaven: 152
Commerciële prietpraat ... niet nieuw van AVG.
Is overigens één van de minst goede antivirus programma's - ver van weg blijven.

Zoals hier al dikwijls gesteld : zorgen dat je Windows Defender goed werkt en de definities dagelijks binnenkomen via Windows Update is ruim voldoende, de beste strategie én gratis - nu en altijd.
 
AVG Anti-Virus Free gebruik ik nu al een hele tijd en ik ben er 100% tevreden over. In de stille modus word je volledig met rust gelaten en dat is wat ik wil.
De bovenstaande melding heb ik nog nooit gezien.

Ik vind het met name vreemd daar er nooit iets van een registratie heeft plaats gevonden.
 
Vreemde zaak dat een gratis versie kan verlopen. Zoiets verwacht je met een trial versie en niet met een free versie.
Ik zou hem er af gooien en met Defender verder gaan.
Wil je om een bepaalde reden toch verder met AVG, zou je kunnen proberen uw versie te verwijderen en een nieuwe gratis versie downloaden bij AVG en installeren.
 
In de stille modus word je volledig met rust gelaten en dat is wat ik wil.

Ik dacht dat je een AV vooral gebruikt voor de bescherming, niet om gerust gelaten te worden.
Een AV die je nooit opmerkt is waarschijnlijk nét die AV die nooit iets te melden heeft en dat vind ik dan weer géén geruststellende gedachte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan