Opgelost Heel slecht bereik (Orange)

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 23728
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 23728

Gast
Hallo,

Ik en mijn zus hebben de laatste 2 maand enorm slecht bereik bij Orange, als wij met iemand aan het bellen zijn horen wij elkaar heel slecht, en soms verbreekt de verbinding.
Zijn er nog mensen die problemen ondervinden bij Orange?. Kent er soms iemand een oplossing hiervoor?, want dit is niet aangenaam.

Groetjes,
Kjell
 
Ben je al eens naar een Orange shop geweest om u probleem voor te leggen? Je zegt dat dit al 2 maanden is, dan kon je dit gedaan hebben voor het corona he. Nu is dit niet meer mogelijk, want die zijn nu gesloten omwille van corona. Indien niet. Haal eens je SIM uit, wel doe je dit als het toestel uitgeschakeld is, stop de SIM er terug in en schakel het toestel eens terug in. Dit kan het probleem verhelpen, omdat je toestel dan je SIM opnieuw moet aanvaarden. Dit duurt niet lang, je merkt dit eigenlijk niet, je opstart duurt nauwelijks langer. Hopelijk is je probleem hiermee verholpen. Anders zal je je toch eens via een online platvorm van Orange moeten wenden om je probleem aan te kaarten.
 
Orange is sowieso het zwakke broertje van de 3 mobiele netwerkproviders in België... en door het overgebruik nu van internet door de corona-crisis zullen zij ook het eerst de gevolgen ervaren en met overbelasting te maken krijgen...
 
Ik heb naar orange gebeld, en het is beter, hopelijk blijft het zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan