Windows 11 Grootte verkennervenster instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft en ben hem aan het instellen. Daarna komt het installeren van programmatuur aan de beurt.
Win 11 Home. Pff, wat kun je toch veel instellen. Alleen vinden waar je moet zijn is soms een hele opgave.
Op mijn vorige laptop kreeg ik bij het openen van de verkenner via de taakbalk hem beeldvullend, Gemaximaliseerd.

Met de windowstoets en e kun je de verkenner openen, maximaliseren en dat onthoudt hij dan, nou ja, in bepaalde gevallen.
Heb je een snelkoppeling dan kun je die in stellen op gemaximalisserd openen. Probleem opgelost, denk je dan. Toch niet helemaal.
Als ik de verkenner open via het icon in de taakbalk, opent die weer in een "normaal venster"

Klik ik nu met de rechte muisknop op de verkenner in de taakbalk, krijg ik een pop-up waar van beneden naar boven staat: Van taakbalk losmaken en daarboven verkenner. Als ik deze verkenner weer aanklik met de rechtermuisknop kan ik weer eigenschappen invullen. Alhoewel, daar staat al gemaximaliseerd. Klaarblijkelijk is dit niet de weg om dat klaar te spelen wat ik graag wil.
Doe ik wat fout? Zie ik wat over het hoofd? Zal wel. Zou mooi zijn als iemand kan aangeven waar ik in de fout ga.

Alvast bedankt

Rob
 
Ik heb wat zitten zoeken:
https://www.coolblue.nl/advies/windows-home-vs-pro.html , er zijn er natuurlijk veel meer. Hier wordt uitgelegd wat verschillen zijn tussen de verschillende versies. Het zijn "modules" die Windows hebben of niet. De standaard dingen blijven per Windows(module) hetzelfde. Daarmee bedoel ik home, prof of enterprise of.... daar werken de besturingszaken hetzelfde. Zou lastig zijn als je moet onthouden welke toetscombinaties bij welke Windows zouden horen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan