Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zorg eerst dat het systeem up2date is .. ben wel benieuwd naar welke build er nu draait op dit systeem !
wil je zeggen dat er sinds de build 14393.00 geen update's bij u zijn binnen gekomen en dit terwijl er zelfs geen mogelijkheid bestaat om bepaalde update te weigeren ...men kan wel op een bepaalde build blijven zitten maar dit dien je dan ook aan te geven ...de gewone beveiligings update's komen dan wel binnen maar de cumulatieve update's die er dus voor zorgen dat je build telkens geupgraded word blijven dan achter.. je zou dit dus eens moeten nagaan .
*mijn aanbeveling is om gebruik te maken van het media creation tool om je een dvd of een opstartbare usb stick aan te maken en vervolgens dan ook voor een verse installatie te gaan op de nieuwe SSD denk er aan dat je de SSD niet dient te formateren of in te delen ...
**tevens wens ik u een prettige en een fijne vakantie toe ...
Versie 1607 build 14393.0
Dit was een eerdere vraag
Als ik de updates bekijkt staan er nu op dit moment 3 die zijn mislukt op 16-5-2017 verder geen updates
en is het gelukt met de update's ..
de nummer KB40119472 is duidelijk verkeerd ... !
het is dus KB4019472 en dit is dan voor de build 14393.1198
de KB890830 is dus de scanner zelf van Microsoft ... de KB4020821 is een beveiligingsupdate voor de flash player..