Windows 10 geluid van inkomende mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik werk met de Windows 10 Mail , en zou graag weer een geluidsignaal krijgen als er een mail binnenkomt
ik zie in instellingen wel dat ik meldingen kan weergeven en testen en hoor ook iet maar ik hoor toch niets als er mail binnenkomt
 

Bijlagen

  • Knipsel 1.JPG
    Knipsel 1.JPG
    13.6 KB · Weergaven: 125
  • Knipsel 2.JPG
    Knipsel 2.JPG
    34.1 KB · Weergaven: 133
  • Knipsel 3.JPG
    Knipsel 3.JPG
    28.1 KB · Weergaven: 145
  • Knipsel 4.JPG
    Knipsel 4.JPG
    54.6 KB · Weergaven: 165
Paint zit nog wel in Windows 10
ik deed al een printscreen en een knipsel
maar dan ? hoe doe je dat verder ?
misschien kan een beetje meer gedetailleerde uitleg me verder op weg helpen ?
zou mooi zijn

grtn
 
dag Salmax
ik ben al zover dat ik een knipsel bewerk in paint met een rechthoek en kleur maar ik zie dat niet verdwijnen
wat doe ik nog tekort ?
 

Bijlagen

  • Knipsel 2.jpg
    Knipsel 2.jpg
    27.6 KB · Weergaven: 83
indien het de bedoeling is om datgene wat er in het kader vermeld staat "onzichtbaar " te maken dien je het kader opnieuw in te kleuren met wit ..
vervagen zoals ik doe met de vervaagpen van de ashampoo snap 10 is niet aanwezig in paint
 
dank ,u
heb na die rechthoek gekozen voor opvulling ,kon daar kiezen uit verschillende , mooi , veel bijgeleerd weer
goed voor als iets meegeef en het mailadres moet wegdoen , deed dat anders met de stift , nu makkelijker
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    17.3 KB · Weergaven: 64
Even off-topic
Er komt iets boven uit het grijze verleden toen ik iemand hielp op een ander forum met een vergelijkbaar probleem.
Na echt alles nagelopen te hebben en alle instellingen geprobeerd bleek uiteindelijk dat er geen system speaker in de pc aanwezig was en er waren ook geen geluidsboxen aangesloten.
Niet verwonderlijk dus dat er geen geluidsignalen kwamen bij diverse gebeurtenissen met de pc.
 
in sommige pc zo als mijn zitten de spieker onderaan de pc en daar door hoor je ook niet goed het geluid ik heb er een set van 2 externe speakers
aan gesloten zoals met usb voor de stroom als Jack
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan