Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iets eigenaardigs opgemerkt de laatste tijd (na update naar Windows 11?).
Het geluid staat aan, werkt ook, maar bij het icoontje van het geluid staat een kruisje.
Iemand een idee hoe dat zou komen?
Iets eigenaardigs opgemerkt de laatste tijd (na update naar Windows 11?).
Het geluid staat aan, werkt ook, maar bij het icoontje van het geluid staat een kruisje.
Iemand een idee hoe dat zou komen? Bekijk bijlage 251347
Dat heb ik ook dikwijls na slaapstand, maar het geluid werkt prima ook met dat kruisje ,
wil je het weg, effe schuiven en het kruisje is weg, maar is eigenlijk geen probleem.
Bedankt iedereen voor de input. @Mik: bedankt, voor zover ik alles zou gevonden hebben, staat het geluid overal aan @Andre Vb: bedankt om dit te melden, het is dus niet bij mij alleen @DDragon80: waarschijnlijk wel, bedankt
Geen nood, alles werkt zoals het hoort.
Dit gedrag zie je bij de iconen in het systeemvak wel vaker, nl. dat de updating van de toestand niet vlot gebeurd. Zo kan je ook services die niet draaien, of zelfs net gedesinstalleerd zijn blijven zien tot .... je er met de muiscursor over gaat (wat een refresh van die iconen triggert). Dan pas geeft het systeemvak de meest recente toepassing weer ...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.