Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Das niet helemaal waar. Zodra je windows opnieuw installeerd vraagt hij om de oude windows te overschrijvenAls de opstartbare USB -stick klaar is (hoe zit het daarmee?):
Kijk of je in de BIOS komt, want daar moet je de opstartvolgorde aanpassen.
Als je nog een Windows hebt kun je Windows vernieuwen met behoud van alles.
Als je geen Windows meer hebt, zoals mij enkele weken geleden overkwam, (computer opgetild terwijl er een parlementair debat bezig was), ben je alles kwijt wat je niet hebt veilig gesteld.
Het is sowieso het beste om alles veilig te stellen waar je aan hecht.
Zoals reeds vermeld gaat dat niet werken.Nog een vraag in mijn onwetendheid..
Vandaag zou mijn bestelde externe 4Tb HD worden geleverd. Ik heb dan het volgende plan:
- Ik kopieer daarop de gehele inhoud van de interne 2 Tb SSD (bestanden en mappen) naar 2 nieuwe mappen.
- Ik kopieer vervolgens de inhoud van Program Fles + Program files (x86) daar ook naartoe in 2 andere mappen.
Ik laat dan die 2e SSD installeren met een verse WIN 10 Pro door Azerty.
Dan plaats ik alle Program files en Program files (x86) daarop terug vanuit mijn 4 Tb HD
En tot slot plaats ik alle bestanden en mappen vanuit mijn 4 Tb weer terug op de oorspronkelijke 2 Tb interne HD
Moet ik dan toch nog alle programma's weer opnieuw installeren? Of is dit een onzinnig plan?
Elke windows installatie maakt een gebruikersnaam aan => C:\Gebruikers\gebruikersnaamUw uitleg begrijp ik niet, aardbei.
Player is beslist geen digibeet! Anders heeft u nog nooit een digibeet ontmoet.Wat de tips van andere helpers betreft, je mag gerust van alles proberen. Maar ik weet dat je kennis vrijwel onbestaande is.