Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Goede morgen,

Ik ben op de uitnodiging ingegaan om Windows 10 te installeren op de laptop HP. Dit was goed geslaagd. Nu wilde ik een clean-instalatie en ben naar "instellingen" geweest en dan "bijwerken en beveiligen", vervolgens naar "systeemherstel" en dan op de eerste "aan de slag". Dit is ook geslaagd, maar nu heb ik geen geluid;(vroeger wel) hij geeft aan dat er geen apparaat voor geluidsweergave geïnstalleerd is.
Als ik "rechtsmuis"klik op het luidsprekertje rechts onder en ik klik op "probleem met geluid oplossen", dan krijg ik de melding "het probleem kan niet met probleemoplossing worden vastgesteld". Ik kijk dan in "apparatenbeheer", dan zie ik nergens een geel driehoekje, maar kijk ik bij "besturing voor geluid, video en spelletjes", dan merk ik bij "IDT High Definition Audio CODEC" dat er geen stuurprogramma's zijn geïnstalleerd.
Zou daar het probleem in schuil gaan? Zo ja, waar kan ik dan die driver installeren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
http://support.hp.com/nl-nl/drivers

Vul het typenummer in en met een beetje geluk vind je hier alles wat je nodig hebt. Typenummer hoort op een stikker te staan, meestal aan de onderkant van de laptop en anders staat bij een HP het model ook meestal ergens op het beeldschermgedeelte.

Ervan uitgaande dat deze zin klopt "Ik ben op de uitnodiging ingegaan om Windows 10 te installeren op de laptop HP"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan