Ik heb het even voor georguy getest.
Ik heb Format Factory 4.8.0. geïnstalleerd. Het installatiebestand had ik opgehaald bij pcfreetime, de maker van dat programma. De link staat in mijn vorige bericht.
Tijdens de installatie moet je 3 vinkjes weghalen, voordat je op Volgende klikt:
Die extra software wil je echt niet hebben:
1. Segurazo is geen goede antivirus. Ten tweede krijg je hem enkel op proef en moet je er later voor gaan betalen. Ten derde heb je al een antivirus en je moet er nooit meer dan 1 tegelijk gebruiken
2. De Chromium browser (die is niet hetzelfde als Google Chrome) wil je ook niet hebben
3. En je wilt hoogstwaarschijnlijk ook niet Yahoo als je standaard zoekmachine hebben. Bovendien zou Yahoo dan je homepagina worden op al je browsers!
Wanneer je installatie bijna voltooid is, zal er al een vinkje staan voor "Format Factory openen''. In dat laatste venster klik je dan op
Afsluiten om de installatie te voltooien.
Je zou verwachten dat Format Factory daarna direct opstart, maar ho!, wacht even! Dan moet je nóg een keer goed opletten en weer een vinkje weghalen:
Haal daar eerst het vinkje weg voor "Install Picosmos Tools" en klik daarna pas op OK.
Daarna krijg je het venster van Format Factory en kun je aan de gang met bestanden converteren.