Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Telkens ik van een webpagina wil opslaan met de firefox browser via ctrl+d dan komt het venster tevoorschijn map waarin de bladwijzer moet komen
vroeger stond die steeds ingesteld op bladwijzermenu, dan komt die gewoon in een lijst van je opgeslagen webpagina's.
Nu komt er altijd de optie andere bladwijzers (zie foto), als standaard opslagplaats.
Weet iemand hoe ik die standaard terug op bladwijzer menu kan krijgen (vast, zodat ik dit niet altijd moet veranderen)?

Thanks

ed

5a835888d90ef-bladwijzers.jpg
 
mss eens opzoeken op firefox. aangezien deze open source is kan je veel zelf aanpassen. typ in je adresbalk about:config . je zult allicht een 'default' instelling moeten aanpassen hoewel ik de juiste naam niet meer zelf ken...

zoiets in de aard van default save location for bookmarks ofzo...
evt kan google je ook wat verder helpen.

[edit] dit is wel een engelse link maar kan wel goede info opleveren denk ik. heb het niet helemaal doorgelezen. het lijkt erop dat je een beta-versie hebt draaien die die standaardinstelling niet ondersteunt

deze link naar een firefox addon lijkt ook goed...[/edit]
 
dat moet ik de ganse tijd doen, vroeger bleef die altijd op bladwijzermenu staan nu springt die telkens op andere bladwijzers

heb jij na het selecteren van het bladwijzermenu dan ook op "gereed" geklikt ...ik veronderstel van wel maar vraag het toch aangezien ik zelf dit vergat te vermelden in mijn vorig bericht .
 
heb dit nu gedaan qtex maar het geeft geen verandering, ik moet telkens handmatig mijn opslagplaats instellen
om in het about config te gaan zitten moet ik eigenlijk exact weten welke regel ik moet aanpassen er staan er wel zo'n 100 tal in nietwaar
ed
 
had dit niet gedaan qtex maar nu wel maar geen oplossing blijft hetzelfde
om in de about: config te neuzen zou ik precies moeten weten welke zin ik moet aanpassen er staan er een paar 100 in nietwaar
zal ook eens googelen
thanks
 
probeer de site eens te benaderen ...hier opent deze zich in elke eerder genoemde browser zonder dat ik iets moest instellen ...
let op het blijft een onbeveiligde site maar deze is wel terug online .
 
bedankt maar er staat in een van de oplossingen
Deze add-on is niet compatibel met uw versie van Firefox.



3880-64.png

[h=1]Add Bookmark Here ²[/h]sluit het onderwerp maar af ik ga er me niet meer zot naar zoeken
ed
en bedankt iedereen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan