Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds twee dagen start mijn Firefox haast niet meer op , zowel met mijn snelkoppeling op bureaublad als via taakbalk, moet soms drie tot vier maal terug proberen voor hij iets doet, en dan duurt het tot een halve minuut voor ik op de website kom, en dan nog eens tot 25 seconden om de startpagina te laden , de opfrisfunctie brengt ook geen soelaas en verder is er op de website van Mozilla niets te vinden dat enigszins verwijst hoe dit kan opgelost worden, zijn er mensen die dit probleem ook hebben of hadden en waarbij het wel opgelost is dan hoor ik het graag van jullie.
Alvast mijn hartelijke dank voor eventuele reacties.
Bolleke
 
is je Firefox up2date ...de laatste versie is dus 57.0.3
tevens word Firefox hier maar zelden gebruikt en bemerkte ik dat dus bij het opstarten van de Firefox hier de Malwarebytes premium een melding geeft ...door het betreffende IP adres dan toe te voegen aan een uitsluiting in Malwarebytes gaf deze dus geen melding meer !
heb hier dus geen problemen met het opstarten of het laden van de startpagina " google " indien ik de standaard start pagina gebruik zonder de uitsluiting in Malwarebytes dan ondervind ik hier ook een vertraging van een 5 seconden!

de melding van Malwarbytes bij het opstarten van de Firefox ( zonder de uitsluiting )
7d61e4cf5c-Ashampoo_Snap_2017.12.30_18h52m49s_001_.png
 
de problemen die ik gisteren ondervond bij het opstarten van Firefox betreffende de lichte vertraging en de melding ...zijn voorbij ..ik verwijderde de uitsluiting betreffende het IP adres en startte Firefox op ....er kwam geen melding weer van Malwarebytes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan