Varia Firefox URL balk en Trackball muis moeilijkheden aantippen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,


Ik heb sedert 14 dagen moeilijkheden het aanwijzen in Firefox met mijn muis in de URL balk bovenaan.

Ik werk met de "Logitech Wireless Trackball M570 " en het verbindingsstukje “ Logitech USB Unifying receiver “




Overal op mijn scherm waar ik op wijs voor actie loopt ALLES goed.
Maar in Firefox heeft men bovenaan een balk waarin de URL met tientallen letters en cijfers verschijnt van de website dat men vil bezoeken.
Rechts daarin staat een “ * sterretje” dat dient om uw websiteblad op te slaan in ......................
En het is dit “ * sterretje” dat moeilijk doet sedert 14 dagen.
Ik tip er met mijn pijl tot 10 à 20 keren op om die website op te slaan, maar er komt geen schermpje om aan te duiden waar ik dit wil opslaan.
Plots ................... verschijnt het schermpje en kan ik verder werken
Maar bij de volgende werkt dit “ * sterretje” weeral niet.

Ik heb reeds 2 x de batterij in de muis vernieuwd, maar neen !!!!!!!!

Iemand een idee wat de moeilijkheid zou kunnen zijn ?


FLAMINGO :geek:
 
Een probleem met één onderdeeltje van Firefox dat de schuld zou zijn van een probleem met de driver van de muis ?
Lijkt me wel héél blind geschoten ... we raden maar wat ?
 
@flamgen Ik heb echt geen idee wat u bedoeld met dat sterretje in Firefox.
Gebruikt u misschien Chrome ? Daar is rechts naast de URL wel een sterretje aanwezig om de bookmark op te slaan.
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    27.4 KB · Weergaven: 23
Dit is alleszins geen "muis" probleem. Tenzij gelijkaardig gedrag in andere toepassingen ook voorkomt, zijnde niet of slecht reageren van een muisklik.

Sterretje aanklikken is hetzelfde als <Ctrl+D>, oftewel 'Bookmark this page'
Indien de bookmark popup niet verschijnt, is dit een issue vanuit Firefox.
 
Haal een verleng USB kabeltje van 50cm, plug die Unifyer USB zender/ontvanger erin en leg die vlam bij die muis, of gebruik een niet draadloze muis.
Of plug die Unifyer voorin de PC indien dat nu niet zo is.
Ze beweren dat er 10mtr tussen mag zitten, not.

Had een soortgelijk probleem met mij Logitech keyboard wat zo was opgelost, afstand is net te groot vermoed ik.
 
Sommige suggesties hierboven blijven maar vasthangen op het miskennen van het feit dat TS enkel en ALLEEN dit probleem heeft op dat ene indicatorveldje in FireFox en dat AL DE REST perfect werkt.

Heeft dus niets te maken met muis of driver.

Iemand ervaren in funkties van Firefox ?
 
Besten,

Zie hieronder mijn antwoorden.
* Quit - ik werk met Mozilla Fitrefox en niet met Chrome
* Lange Pier - mijn verbindingen zijn allemaal vooraan mijn PC, dus ook de Unifyer.
* Johannes 1956 - in bijlage foto van de URL werkbalk in mijn Firefox.
* DDragon 80 - Ook de "Control D" werkt niet - wel na verscheidene pogingen.

FLAMINGO :geek:
Werkbalk met sterretje.jpg
 
Rechts daarin staat een “ * sterretje” dat dient om uw websiteblad op te slaan in ......................
En het is dit “ * sterretje” dat moeilijk doet sedert 14 dagen.
Ik tip er met mijn pijl tot 10 à 20 keren op om die website op te slaan, maar er komt geen schermpje om aan te duiden waar ik dit wil opslaan.
Nee, inderdaad - zie vorige post : daar dient dat sterretje NIET voor ... is voor opname in de favorietenlijst !:ROFLMAO:
 
Beste PhilipV

Ik heb dit steeds gebruikt om een website op te slaan in een map in de 'Bladwijzers'.
Hoe moet ik het dan doen ? Want "CTRL + D" werkt ook nit .

FLAMINGO :geek:
En als je F10 gebruikt, krijg je dan helemaal bovenin Tabs te zien. Daar moet ook Bladwijzers staan. Onder deze tab zou "Bladwijzer voor huidig Tab maken" moeten staan.

Maak anders eens een nieuw profiel aan. Het lijkt er op dat FF op één of andere manier traag is geworden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan