Firefox resetten en volledig herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Hebt u een probleem met Firefox? Weet dan dat je Firefox heel snel kan resetten zonder jouw favorieten, cookies en andere instellingen te verliezen. De instellingen worden gewoon gekopieerd naar een nieuw profiel zodat u zonder problemen kunt verder werken in Firefox. De resetknop vind je via HelpProbleemoplossingsinformatie en kies daar voor Firefox herinitialiseren.

help.jpg

Knipsel.JPG
 
Volgens mij ben je dan wel al je extensies/addons kwijt.

Een schermafbeelding van de gebruikte addons is dus aan te raden.
 
cve;n239540 zei:
Iedereen gebruikt wat hij wil, maar ik vind dit geen aangename browser

Daar heeft u gelijk in. Dus, als u een aangename browser weet die niet Google Chrome heet, houd ik mij aanbevolen.

De enige aangename die ik ken is Opera, maar helaas heeft die enige technische tekortkomingen.
 
Leono;n239541 zei:
Daar heeft u gelijk in. Dus, als u een aangename browser weet die niet Google Chrome heet, houd ik mij aanbevolen.

De enige aangename die ik ken is Opera, maar helaas heeft die enige technische tekortkomingen.

Ik heb jaren Opera gebruikt en was daar heel tevreden over. Heb dan enkele jaren enkel Android gehad en dus alles met Google Chrome gedaan. Nu heb ik ook terug Windows en gebruik ik eigenlijk enkel nog Google Chrome. Aangemeld met op beide toestellen met dezelfde account en waar ik gestopt ben met het ene apparaat kan ik gewoon verder doen met het andere appparaat. Ik vind dit een heerlijke browser. Maar ik begrijp ook wel dat niet iedereen te vinden is voor Google Chrome. Dus als je mij om een alternatief vraagt, dan zou ik voor Opera gaan, want daar heb ik ook wel fijne ervaringen mee. Die heeft een ingebouwde VPN en dat is dan ook weer een niet te versmaden + punt vind ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan