firefox downloads

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Als ik iets download met firefox en ik druk op het pijltje waar alle downloads staan dan kan ik ze niet openen wat doe ik fout?

Gr. Jan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als je met links op het pijltje klikt zou je de vermelding " alle downloads tonen " vermeld moeten zien ...
indien je dan daar op klikt verschijnt het scherm "downloads"
ook op C:\Gebruikers\**je eigen naam**\Downloads vind je deze terug tenzij je aangegeven heb om deze downloads ergens anders te bewaren !
 
Ik gebruik windows 7 als ik firefox open en ik download iets dan komt het in een map als ik op het pijltje druk zie ik alle downloads staan maar ik kan ze niet openen als ik zie waar ze staan zie ik dat ze in downloads staan maar als ik naar mijn computer ga en ik druk op downloads zie ik het niet staan ik kan het ook niet verplaatsen of kopieren .
 
Als je bovenaan klikt in je firefox browser op Extra - opties - Algemeen.
Wat staat er dan bij bestanden opslaan in. Noteer wat er nu staat zo dat je uw downloads terug vind.
En verander Bestanden naar opslaan in naar downloads en klik op OK

Firefox downloads.png
 
@ Klunsig, dat is me niet echt duidelijk na het lezen van het onderstaande:

als ik zie waar ze staan zie ik dat ze in downloads staan maar als ik naar mijn computer ga en ik druk op downloads zie ik het niet staan ik kan het ook niet verplaatsen of kopieren

jan4ever kan alvast aan de slag met de tips, mochten deze het probleem niet oplossen dan kunnen een paar schermafbeeldingen meer duidelijkheid brengen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan