Figuurtje dat oplicht als je zendt (rugzijde gsm)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al jaren kleeft I Robot op de rugzijde van mijn gsm, soms onder of boven waar ie zend. De ogen en mond lichten dan op bij zenden.
Al 4 keer keer heb ik die kunnen verwijderen en herplakken. Deze keer wil hij niet meer los om te plakken op mijn nieuwe gsm.
Is mss wel 15 j oud en ik vind die figuurtjes niet terug op Google of ik gebruik de juiste benaming niet.
Ik ben al op zoek gegaan en probeer het nu Engelstalig.
Indien niks dan moet ik gaan slijpen met de dremel, de lijm van Action is te goed.
 
Oh, heb jij nog zo een figuurtje? Ze gooiden er vroeger mee rond u hoofd en nu vind je die dingen inderdaad niet meer. Ik weet helaas ook niet hoe dit juist heet. Ik had die van mij in der tijd met mijn zatte botten gekocht op café. Ja ze verkochten dat zelfs daar toen. Ik heb dit al jaren niet meer gezien. Heb er wel al heel erg vaak aan terug gedacht. Ik vond dit eigenlijk wel heel erg leuke dingetjes. Dat heeft geen voeding nodig om op te lichten. Dit werkt door de straling van u antenne of zo.
 
3 j terug had ik dat nog gezien, geen Ebay en er waren verscheidene. Het moet de juiste benaming hebben of Google blijft dom. Wellicht iemand anders kent het ook nog. Kwam uit Lloret.
's Nachts flikkert dat soms ook.
 
'mobile flash sticker' , een ferm en correct antwoord. En nu niks van China want daar zit extra taks op of was dat enkel voor NL?
 
'mobile flash sticker' , een ferm en correct antwoord. En nu niks van China want daar zit extra taks op of was dat enkel voor NL?
Voor wat die dingen kosten zullen de kosten daarvoor wel meevallen denk ik. Het enige waar ik het voor zou laten is de rompslomp. Want nu zal alles tegen gehouden worden bij de douane en dat blijft daar eerst nog 2 weken liggen, dan krijg je een enveloppe van de douane met papieren die je moet invullen en bijhorende documenten toevoegen. Terug sturen en dan pas krijg jij je pakketje toegestuurd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan