EU Digital Covid Certifikaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is duidelijk dat jij nu niet op vakantie bent dan. Met alles dat al op onze smartphone staat hadden we alsnog 15 A4 tjes mee laat dan nog eens onze negatieve testen x4 daarbij komen en onze inspuitingen. Plf ook nog eens. Je zit voor ons gezin dan al snel aan een 30 tal A4tjes alles samen, want alles staat appart, je kan niets samen zetten. Op de achterkant mocht blijkbaar ook niet gedrukt worden. Maar nu is het wel voor 2 weken rust in het mooie Frankrijk. Als je me dus wat minder vaak ziet. Ik ben in andere oorden te vinden 😂👍
Het EU Covid certificaat is er - éénmaal dubbel gevaccineerd - nét om een groot deel van die papierwinkel overbodig te maken hé ...
 
@cve, ik ben heus geen 'holbewoner' zie:


item #2, buiten de thuisbatterij is de modem en switch beveiligd met een UPS net zoals mijn laptop's. een vriendin is leuk ..., een vriendin die een vlijtige 'tuinkabouter' is das minder en zeker als zij met de grasmachine over de verlengkabel rijdt!!! terwijl ik bezig was met een backup van mijn twee laptops ...

en BTW ik ben een geboren Oostendenaar mijn vriendin is jammer genoeg van Stasegem ... mijn 'boere' verstand is nog redelijk actief voor een holbewoner ....
Stasegem, das vlak bij de deur..... Maar heb ook sinds verleden week een papieren certificaat bij "Helena" gehaald. Ben helemaal niet tegen electronica of vernieuwing, maar smartphones of gsm's zijn niet mijn favoriete apparaten.
 
@PhilipV #15: registratie/authenticatie bij 'covidsafe' is eenmalig toch?
Bij controles achteraf toon je je QR-code (opgeslagen op toestel). Geen netwerk meer vereist. Je toestel moet natuurlijk wel opstarten.
Ik heb 'just to be (double) safe' toch ook maar een printje gemaakt ;)
 
Ik ben pas 14 juli voor de tweede keer gevaccineerd geweest. Dus had ik nog een test nodig om dat het nog geen 2 weken was.
 
Ik heb mijn Covid Certivicate gedwownload op mijn PC met eID kaartlezer en ID kaart, geen probleem, maar nu wil ik ook deze van mijn vrouw downloaden en dit lukt niet met haar ID-kaart, het volgende plaatje komt voor. Heb ook geprobeerd bij MyPension in te loggen en lukt ook niet met haar ID, met de mijne wel.
Heeft iemand een idee wat ik kan doen?
 

Bijlagen

  • smartcard.JPG
    smartcard.JPG
    34.5 KB · Weergaven: 112
Het lijkt alsof haar eID niet geactiveerd is : aan de soft kan het niet liggen want op dezelfde PC en dus met dezelfde soft werkt het met jouw eID wel ...klopt ?
Dan is er iets fout met haar eID - heeft ze het ooit al gebruikt om in te loggen op één of andere overheidsdienst ?
 
Het lijkt alsof haar eID niet geactiveerd is : aan de soft kan het niet liggen want op dezelfde PC en dus met dezelfde soft werkt het met jouw eID wel ...klopt ?
Dan is er iets fout met haar eID - heeft ze het ooit al gebruikt om in te loggen op één of andere overheidsdienst ?
Ja ze heeft ook al ingelogd op my pension, maar is al een tijdje geleden. en haar id is nog geldig tot 2025.
Jammer had graag ook haar covid certivicate gedownd
 
Laatst bewerkt:
Je kan op de burgerlijke stand van de gemeente vragen of ze de chip van haar eID nakijken ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan