Ik zeg je dat het zaakje stinkt. Als je verhuist neem je je modem toch mee ?
En als de nieuwe bewoners er een ander modem aan hangen zullen ze toch de inloggegevens moeten weten.
Of de afspraak is geweest dat ze de 2 resterende maanden er gebruik van zouden maken én zouden betalen.
Nu zij dit niet gedaan hebben moet je vriend het geld terug zien te krijgen van de nieuwe beweoners, je provider is
namelijk geen schuldige partij in deze kwestie en dient dus gewoon betaald te worden door je vriend.
die afspraak werd idd gemaakt, en niet nagekomen natuurlijk
Het is dom geweest van hem.
Ik heb hem gezegd onmiddelijk naar clearwire aangetekend zijn opzeg te doen.
Dat kost hem minder dan dat hij het laat doorlopen tot einde contract.
Niets aan te doen, maar zijn centen is hij kwijt.
Betalen gaan de mensen niet, ze zitten bij de ocmw en staan op de zwarte lijst bij de banken.
Mijn maat liet de modem en abo lopen om ze te helpen, en ook om onder de verbrekingsvergoeding uit te komen.
Het zal hem nu nog een beetje meer kosten helaas.
Ze hadden internet 'NODIG' om werk te zoeken via de site vdab en dergelijke.
Je kent die smoesjes wel.
Het is een les geweest voor hem.
Ik hoop met deze post anderen te behoeden voor dergelijke goedgelovigheid.
Wees niet zo naief als mijn maat was en laat deze die na je komen hun plan trekken.
En betaal gewoon je provider of wie ook de contractuele schadevergoeding die je verschuldigd bent.
De modem meenemen deed hij dus niet op dat moment, maar na 6 of 7 weken zijn we die wel gaan buiten halen.
Mijn vrouw en ik zijn samen met zijn vriendin daar naartoe gegaan zodat we met genoeg volk waren, moesten ze daar moeilijkheden over willen maken.
Zo zaten we er weer ongewild tussen natuurlijk.
Maar ja, zo onnozel zijn wij dan weer om het ons aan te trekken.
Het is hetzelfde op forum.
Belangeloos proberen we de mensen vooruit te helpen.
Zo zijn we nu eenmaal.
Gelukkig leren we hier allemaal ook af en toe eens iets bij ook, wat mooi meegenomen is.
Bedankt nog voor je reactie hierop koffiepot.