Windows 10 Een VPN (Virtual Private Network)

Status
Niet open voor verdere reacties.

clauw

Steunend lid
Vip Lid
Graag meer informatie over VPN :
-Is VPN software echt nodig;
-bied het totale bescherming tegen hackers;
-is "gratis" voor dergelijk programma's betrouwbaar;
-en als het inderdaad aan te raden is: is deze van Avast ok...
- of heeft iemand een goed gratis alternatief
 
Het kan wel, mijn vrienden nemen me wel eens in de maling. Die hacken mijn netbookje en gaan dan zitten klooien met mijn netbookje. Maar of ze mijn webcam aan de praat krijgen weet ik niet. Ze kunnen wel alles wat op mijn scherm staat zien. Ik geef hen daar nooit toestemming voor. Ik zie nooit wanneer ze in mijn computer komen of verlaten. Ik weet wel dat ze mij niets zullen doen. Dus laat ik hun maar die grapjes uithalen. Ze berichten het mij dan ook wel, van ja Chris, ge zijt daarmee bezig of dit aan het bekijken of zo. Of ze zeggen niets en spelen dat met mijn cursor. Het zijn een stelletje deugnieten hoor die maten van mij.
 
Het kan wel, mijn vrienden nemen me wel eens in de maling. Die hacken mijn netbookje en gaan dan zitten klooien met mijn netbookje. Maar of ze mijn webcam aan de praat krijgen weet ik niet. Ze kunnen wel alles wat op mijn scherm staat zien. Ik geef hen daar nooit toestemming voor. Ik zie nooit wanneer ze in mijn computer komen of verlaten. Ik weet wel dat ze mij niets zullen doen. Dus laat ik hun maar die grapjes uithalen....

Euh... grapjes? Ieder zen mening natuurlijk. Maar dat gaat er toch wel zwaar over. En dat heeft niets met hacken te maken. Dat is gewoon teamviewer op je computer gooien en overnemen. Nee, als je zoiets toelaat...? Kan je toch niet maken?
 
Wat ben ik blij dat ik dat soort kameraden in mijn leven mag missen.
Dat weet ik nog zo niet hoor. Dit gebeurt nu ook niet elke week of maand. Maar als we elkaar nodig hebben springen we voor elkaar door het vuur. Dit klinkt voor een buitenstaander misschien wel wat luguber, maar wij zijn echt 2 handen op 1 buik hoor.
 
Druk hiervoor op de Windows+R toets en geef het commando services.msc
Blader dan naar onderen waar je de teamviewer service ziet staan , verander het opstarttype naar handmatig of schakel het uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Kan soms ook nodig zijn.
b.v. Ik zoek graag bv op Amerikaanse sites. Niet alle servers laten je toe als je niet in Amerika bent. Met een goede VPN kun je kiezen uit welk land je verbonden wilt worden. Ik kies dan voor de Verenigde Staten en kan dan probleemloos surfen. Je hebt keuzes uit heel veel verschillende landen. Zakelijk gezien kan dat soms ook een voordeel zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan