Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
@Allemaal,
Vorig jaar drie maal waterschade gehad en nu wordt eindelijk mijn kamer(tje) door een kleine aannemer onder handen genomen: laminaat er uit; kasten herstellen en rondom schilderen.
Mijn Pc wordt op een voorlopige tafel in de living her-opgebouwd. ►Als dat maar goed afloopt met mijn vier externe drives, mijn stereo-set, de monitor en al de rest...
Bekijk bijlage 14111
Dus: als ik nog alléén met mijn Samsung kan communiceren voor een week of twee, dan is dat niet tof.

Maar: aan Deel 15 van de TopTips wordt doorgewerkt! | mvg | WW
 
das een half verhuis dat je dan dient te verrichten ....
dat deze kleine aannemer maar geen pruts werk verricht ....

*dit was het geval wel bij mijne zoon waar ook de huurbaas een kleine aannemer heeft ingeschakeld om de doche te herstellen ...
concreet werd het probleem bij hem enkel maar erger...en de huisbaas ziet het probleem dus niet !
het probleem is dat als de zoon een doche gebruikt er condens achter de doche wand komt met het gevolg dat de onder gebuur water kringen op het plafond te zien krijgt ...
 
Amai, da's pech hebben! Water/Condens, etc. kan zeer moeilijk op te lossen zijn.

Mijn Pc is zo goed als ge-her-installeerd in de living. Alleen moet ik een Cat5 kabel trekken, want de PLC's doen het niet.
 
Amai, da's pech hebben! Water/Condens, etc. kan zeer moeilijk op te lossen zijn.

Mijn Pc is zo goed als ge-her-installeerd in de living. Alleen moet ik een Cat5 kabel trekken, want de PLC's doen het niet.

Ja is wat werk aan hee in de winter zit ik aan de pc in veranda, en kom het mooi weer moet ik verhuisen naar de living.
 
Mijn klein netbookje gaat mee waar ik ga. Ben ik buiten bezig, dan staat hij buiten. Anders staat hij binnen en als ik gaan werken ben zit hij in de schuif. Ben ik in het voortuintje bezig, staat hij op de brievenbus. heb daar net nog wifi, achteraan staat hij dan op de tuintafel op het terras als ik daar dan buiten bezig ben. Anders in het salon. Dus ik gebruik hem overal. buiten is dat eigenlijk als radio dan. Met een accu die 10uur mee gaat, val ik niet snel zonder stroom.
 
Zo'n Netbookje wil ik ook.

Wel WaWa, ik kan het aanbevelen hoor. Het is het goedkoopste windows laptopje dat we konden vinden en het voelt niet cheap aan en de wifi doet het echt waar heel goed. Veel beter dan de wifi die in de iPhones en windows phones zitten. Ik ben echt heel tevreden over mijn netbookje, oplslag capaciteit heb je amper, maar dat heb ik niet echt van doen. Mijn asus F205TA is een heel fijn toestelletje hoor. Als je als man grote handen hebt kan ik mij wel voorstellen dat het toestenbord dan wel wat krap zou kunnen zijn , maar ik met mijn kleine vingertjes heb daar totaal geen last van. Ik zweef zalig over dat fijn aanvoelend klaviertje. De accu doet het voortreffelijk. Ik heb eigenlijk geen klachten of tekortkomingen aan mijn netbookje, maar ja ik heb dan ook geen al te hoge eisen gesteld aan mijn netbookje.
 
IK zal dat even checken. Ik wil het ook gebruiken voor Popcorn-time naast de TV. Dan moet er wel HDMI opzitten en het beeldschermpje een goede vertikale resolutie wil ik wel.

► Nu wat anders: om drie uur begonnen en om middernacht gedaan...! En toch nog één USB kabel te kort voor mijn kleurenprinter. Hoe kan dat nu? Dezelfde configuratie... Niet erg, morgen is Mediamart open.

Hier is mijn woonkamer-opstelling:
Living.jpg

Nog dit mijn twee oude Belgacom PLC's werken nu wel voor 'draadloos' via het net, maar slechts 13.5 Mbps i.p.v. 53 Mbps met draad van de ene kamer naar de andere. Nu met deze snelheid lukt het ook wel.

Goede nacht allemaal / of goede morgen als je het pas zondag leest;
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan