Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik pas geleden een hele discussie moeten voeren over Vuescan waarbij ik beschuldigd werd van illegaal downloaden word ik nu beschuldigd van illegale software!!!

En meteen moet er volgens een van de beheerders een slotje op.

Zo zetten jullie de mensen hier wel voor schut. Ik heb een vraag gesteld over een foutmelding die normaliter bij W8.1 optreedt, niet bij W7.

Dit is trouwens de eerste keer dat ik deze rare foutmelding zie.

Twee dingen: stop met dat autoritaire gedoe over vermeende fraude of wat dan ook en misschien kan iemand mij een oplossing geven voor dit probleem....................

voorlopig: geen grtzzzzzzzzzz...................
 
ik heb dat topic op slot gezet ...
jij beweerd dat dit enkel voor de Windows 8.1 van tel is !
daar vergis je nu wel dik in ...toen ik zocht op deze foutcode was er zelfs geen sprake er van dat dit enkel maar voor de Windows 8.1 zou zijn ..
er was wel sprake van dat deze foutcode tevoorschijn komt indien men dus een kms server gebruikt om zo een activatie mogelijk te maken !

**lees het onderstaande maar eens door in deze link ... https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/974998
 
Die foutcode heeft inderdaad betrekking tot Volume License producten. Zowel Windows (7, 8, ...) als Microsoft Office.
Gaat het hier om een (ex) bedrijfscomputer? Over welke Office gaat het hier (2010, 2013, ...)?

Volgens de foutcode werd die Office geactiveerd via een KMS server (aanwezig in een bedrijfsnetwerk die gebruik maakt van VL en een KMS server). Zulke activatie blijft enige tijd actief (6 maanden?) buiten het bedrijfsnetwerk. Wanneer het betreffende toestel niet binnen een bepaalde periode terug in dat netwerk komt, dan gaat die KMS activatie vervallen. Dat is alleszins de theorie.
Daarbij nogmaals de vraag; gaat het hier over een (ex) bedrijfscomputer?
 
ik heb de PC tweedehands via Marktplaats gekocht en deze is zeker bij mij nooit in een netwerk gebruikt. De vorige eigenaar is dus niet geheel volledig geweest.

Als de code afloopt zal ik mijn eigen software weer installeren.

Bedankt voor de reacties, hier mag een slotje op.



Grtzzzzzzzzz............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan