Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Alles wat je wil hebben op je dvd sleep je naar de linkse kader wat je niet wil laat je gewoon staan,dus wil je menus+film dan sleep je de menus+film naar links
en laat je de extras ongemoeid
Wat er staat is gewoon dit
Als jij de dvd reauthored wil dat zeggen dat bvb in de menu de extras niet meer kunnen gekozen worden
Dus als je de film kiest plus menus en de extras NIET
dan kan je als de dvd start in de menu geen extras kiezen
Dat is wat de kader zegt
Wat er staat is gewoon dit
Als jij de dvd reauthored wil dat zeggen dat bvb in de menu de extras niet meer kunnen gekozen worden
Dus als je de film kiest plus menus en de extras NIET
dan kan je als de dvd start in de menu geen extras kiezen
Dat is wat de kader zegt
dat snap ik wel maar ik heb even gestest dus alleen de film met menu over gezet en zoals daar staat je kan niet meer het menu gebruiken het komt gewoon als een filmpje voor bij
dus je kan ook niet meer de optie's gebruiken zoals taal en ondertiteling dus met andere woorden als je het zo doet heb je geen bal meer aan het menu
en dat is balen
dus wie weet nog een ander proggie waar het wel mee kan
Je kan het menu van de DVD niet meer gebruiken, maar je kan nogaltijd kiezen tussen taal en ondertiteling, via je DVD-speler (bij mijn via de afstandsbediening).
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.