Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Deze tutorial bestaat uit 5 delen.
Deel 1 ‐ Ondertitels rippen
Deel 2 ‐ Ondertitels vertalen
Deel 3 ‐ Ondertitels terugplaatsen
Deel 4 ‐ DVD Controleren (is niet nodig, maar wel aan te raden)
Deel 5 ‐ Menu terugplaatsen (is niet nodig, maar wel leuk)

Laatst bewerkt:
de tool's die benodigd worden in deze tutorial zijn de volgende hier vermeld ....
Bekijk bijlage 9252
sommigen zijn gratis te verkrijgen , anderen waaronder de dvd-lab pro & dvd-remake pro dienen aangekocht te worden...

Als je in je achterhoofd houdt wat er allemaal in de media wordt gepubliceerd omtrent illegaal downloaden (voorbeeldje hier) en tevens rekening houdt met de eventuele besmettingen die mogelijk als toemaatje worden meegeleverd is het dan niet een beetje gewaagd om dergelijke praktijken te ondersteunen of voel ik dat verkeerd aan ?

Als je in je achterhoofd houdt wat er allemaal in de media wordt gepubliceerd omtrent illegaal downloaden (voorbeeldje hier) en tevens rekening houdt met de eventuele besmettingen die mogelijk als toemaatje worden meegeleverd is het dan niet een beetje gewaagd om dergelijke praktijken te ondersteunen of voel ik dat verkeerd aan ?

Hoe de persoon aan de afbeelding komt is mij een raadsel.

Ik begrijp je vraag heel goed! In elk magazine en op elk zichzelf respecterend forum gaan ze er van uit dat je dit niet doet met auteursrechtelijk beschermd materiaal. Het is je eigen ingesteldheid hoe je met dit soort handleidingen omgaat. Het hangt van de gebruiker zelf af hoe je met die informatie omgaat. Iedereen die zelf een DVD met filmmateriaal dient samen te steken voor ofwel school, werk, hobbymatig of documentaire mag deze handleidingen gebruiken. Ook mensen die in het bezit zijn van het origineel hebben het recht
een backup te maken voor eigen gebruik. Deze handleiding is dus deontologisch verantwoord en vind je ook terug in de betere magazines.
Hopelijk komt dit tegemoet aan uw vragen in verband met dit topic ;-)

Zeker, het was eigenlijk meer een bedenking dan een vraag.

Het ganse gegeven is zowat vergelijkbaar met een Yamaha R1 die een topsnelheid van 300 km/u heeft maar waarmee je je aan het verkeersreglement moet houden. ;)

Zeker, het was eigenlijk meer een bedenking dan een vraag.

Het ganse gegeven is zowat vergelijkbaar met een Yamaha R1 die een topsnelheid van 300 km/u heeft maar waarmee je je aan het verkeersreglement moet houden. ;)

Daar komt het op neer, de topsnelheid van vele wagens en motoren overschrijden ook de toegelaten snelheden!
Wie er zich echter aan waagt harder te gaan dan de toegelaten snelheid riskeren boete ;-)
Elk is persoonlijk verantwoordelijk hoe je daar mee omgaat... Er zou eigenlijk een standaard zinnetje mogen bijgeplaatst worden
als waarschuwing bij de handleiding. (Niet uit te voeren op auteursrechtelijk beschermd materiaal) Bedankt voor de feedback, BlueMotion.
Zeer nuttige vragen zullen hier op het forum met plezier beantwoord worden. Nog veel plezier op het forum...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan