Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik dvd brand zegt ie dvd is met succes vol gebrand , maar als ik hem wil openen is ie nog leeg

herkent iemand deze probleem

en de oplossing ervoor
 
de vraag die jij krijgt komt zelf van de Windows 10 en deze vraagt u dus wat jij wilt doen .. of je brand de bestanden op een usb stick of je brand een cd/dvd
kies je voor cd/dvd dan dien je gewoon een lege cd/dvd in de drive te plaatsen en op volgende te klikken ....
deze keuze krijg je dus omdat de Ashampoo burning studio 16 niet als de standaard brander in aanmerking komt ....wil jij de cd/dvd aanmaken via de ashampoo brand software dan sluit je gewoon dat venster waar je dus door Windows word gevraagd wat jij wilt doen met de bestanden die in de wachtrij geplaatst werden !
en je start vervolgens de ashampoo brand software op met een rechtsklik (uitvoeren als administrator).
 
audio en mp3 gaat perfect
alleen dvd branden lukt niet heb losse bestanden geprobeerd en iso geprobeerd
met ashampoo burning studio

volgens mij is er iets met dvd brander instelling
voorheen deed ie t wel
 
Misschien een hele domme opmerking van mij, ik gebruik Ashampoo niet maar wel Nero.
In Nero moet je eerst een keuze maken wat je wilt gaan branden, misschien is dat in Ashampoo ook zo.

Staat Nero op keuze CD dan kan ik ook geen DVD branden en ook geen CD branden als dit op DVD staat. Blu-ray gebruik ik nooit.

Er van uitgaande dat je alles geauthored hebt. Dus een map AUDIO_TS en een map VIDEO_TS met BUP, vob en ifo bestanden.

DVD.jpg
 
nee lana , dat probleem kon ik oplossen
ik heb voorheen nero ook gebruikt was precies het zelfde

volgens mij ligt t eraan windows 10 update , of opnieuw installeren windows 10 , bios instelling is waarschijnlijk veranderd
 
volgens mij ligt t eraan windows 10 update , of opnieuw installeren windows 10 , bios instelling is waarschijnlijk veranderd

dat er een bios instelling aangepast werd kan dus nooit via een update (lees upgrade) gebeuren ...je uit eerder al een vermoeden dat er iets met de drive zelf is gebeurd ...word de drive nog gezien in de verkenner ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan