DVD branden lukt niet gooit hem er weer ui

Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste vrienden ,

Ik vindt dat raar als ik een dvd wil branden op mijn laptop gooit hij de hele tijd de dvd er uit en zegt steek een beschrijfbare dvd in en zijn lege dvds.
ik heb het geprobeerd met windows 8 en met nero 2014 wat zou er mis kunnen zijn is nieuwe laptop wel te verstaan .
 
ik heb hetzelfde meegemaakt ....dat bepaalde merken niet werden aanvaard toen ik dan dvd's kocht van het merk TDK & Verbatim was het voor mezelf opgelost .
anderzijds hebben anderen met dit probleem zich er bij neer gelegd en een nieuwe (externe) drive gekocht welke zij dan gebruiken .

maar het kan best verholpen worden door in het register een aanpassing te doen ...betreffende de upper filters en de low filters ...

hier is er een filmpje van ...
[video=youtube;GMu-gCxqRMs]http://www.youtube.com/watch?v=GMu-gCxqRMs&feature=player_embedded#t=0[/video]

werkwijze :

klik op start -> run - Type : regedit

Ga naar de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE / SYSTEM / CurrentControlSet / Control / Class /
zoek hier dan naar "4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318"

zoek bij eigenschappen bij “UpperFilter” en “LowerFilter” en breng de waarde op 0.
 
ik heb UpperFilter er bijgevoegd en op 0 gezet en die ander ook op 0 gezet .

dus je heb dan zelf 2 register aanpassingen aangemaakt die er niet vermeld werden ...
ik was verder aan het zoeken in mijn database maar je heb dit enkel op je eigen initiatief gedaan .. prachtig dat het je gelukt is...(y)
zal mijn database effe dienen bij te werken ...

we zullen deze dan maar sluiten ...close
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan