Status
Niet open voor verdere reacties.
F

fred1946

Gast
Soms worden schijfletters van partities en extern aangesloten media dubbel vermeld in het navigatievenster. Stoort u zich hieraan dan is één van de vermeldingen te verbergen door met de registereditor de registersleutel {F5FB2C77-0E2F-4A16-A381-3E560C68BC83} te verwijderen uit de registersleutel HKLM\SOFTWARE\Microsoft\ Windows\CurrentVersion\ Explorer\Desktop\NameSpace\ DelegateFolders. Bij de 64-bits Windows-versie moet deze registersleutel tevens worden verwijderd uit de registersleutel HKLM\SOFTWARE\WOW6432Node\ Microsoft\Windows\ CurrentVersion\ Explorer\Desktop\ NameSpace\DelegateFolders.

Ik had dat probleem ook,en bij mij was het op gelost door deze handeling.
Hoop dat het bij jullie ook lukt,en deel het graag met jullie,omdat ik ook altijd goeie en snelle hulp en reactie krijg van de mensen hier op PCtuts.
MVG Fred
 
heb hier nog nooit een dubbele schijfletter vermeld gezien alhoewel dat er hier steeds 1 SSD en 5 HDD's (externe meegeteld) aangesloten zijn ...de 5 usb sticks tel ik hier niet mee ... *de sticks krijgen soms wel een andere letter toegewezen maar ik zie nooit een dubbele ..
evenzeer bedankt voor je bijdrage ...hopelijk hebben de anderen met hetzelfde probleem hier iets aan .
 
Goeie morgen Qtex
Bij mij was het de extern schijf die ik dubbel zag in Windowsverkenner.
Het rare is nooit last van gehad,maar denk dat het na een update gebeurd is,vraag me niet hoe het kan.
 
alles is mogelijk "Windows heeft soms zijn eigen streken " in elk geval heb ik dit nog nooit meegemaakt ..(hout afkloppen ) .
 
..(hout afkloppen ) .
En dan heb je hoofdpijn.....:p

Loop al wat jaartjes met Windows o.a. te klooien maar nooit dubbele schijfletters gezien, kunnen wel op 2 plaatsten staan maar dan gaat het over hetzelfde station.

Miss. als alle schijfletters zijn uitgegeven, lijkt me sterk maar toch, dingen verwijderen in het rechterdeelvenster bij mounteddevices in het register, rebooten en Windows geeft ze weer een schijfletter op volgorde en de overtollige zijn weg.
 
Lange pier dat bedoel ik ook in windowsverkenner.
Zag in eens de extern HDD 2 maal de schijfletter in me windowsverkenner staan vandaar deze topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan