Smartphone Smartphone dubbele sim, app's draaien op beide sim's?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een pay&go en een viking. Toen mijn pay&go vervallen was gingen de apps stuk. Deze pay&go zat in de smartphone met 1 sim card slot.
Ik zou graag een phone kopen met 2 sim slots.
 
als je naar een website gaat zoals @vanden borre of @coolblue en @Mediamarkt en ook @krefel, daar vind je in de linker kant
daar zaken aanvinken en ook Dual SIM als je dit aan duid is het een smartphone waar 2 simkaarten in kunnen en zo kan al een keuze maken welke smartphone zo kan je u zoek verfijnen om tot de smartphone van u keuze te komen
wild bij vb. @vanden borre daar kan je zien of hij in de winkel ook te koop is. bij @coolblue is het online kopen tenzij er een winkel jouw in de buurd

voorbeeld
1682076549034.png
 
De 4 g is voor een app van 't werk. Een klap of flip phone lijkt me iets, maar er zit dikwijls een noodknop op. Bij een vorige kon ik dat niet uitschakelen, ook niet via't merk zelf (broekzakbellen=miskoop).
 
4G is om op internet te gaan en 5G is nog sneller
App kan je enkel op een Smartphone installeren
maar wil een smartphone of een GSM
1682081551345.png

©dit zijn rechte vrije afbeeldingen
 
Zaterdag 29/4 in Aldi : Nokia G21 aan 155€. Ik heb er eentje en ben er heel tevreden over. Deze week nog Andröid 112 in update gekregen.
 

Bijlagen

  • Nokia G21.jpg
    Nokia G21.jpg
    127.9 KB · Weergaven: 53
Steeds is 't een ander type en een heleboel data. Ik ga eens een kijkje nemen in een phonehouse of zoiets. Die ouw dinges zijn soms beter dan het nieuwste. Als de verkoper geen moeite doet om wat info te geven dan zal't de volgende winkel zijn.
 
Je vraag was ook een "smartphone", jij komt nu aandraven met een "gewone" telefoon, wel heeft hij 4G en dual SIM, maar ik vrees dat het gebruiksgemak flink zal tegenvallen als ik zo de comentaren her en der lees. Ik lees overal "traag", als het iets is wat we niet wensen is "traag" toch. Zeker niet als hij moet kunnen dienen als werk telefoon, dan is tijd kostbaar. Ik begrijp ook dat je niet zo gek veel geld wil uitgeven, maar als hij tegenvalt is die 100€ wel veel geld natuurlijk. Die telefoon draait ook niet op Android, dus apps vinden zal minimaal zijn vrees ik.
 
Is dat iets voor jou? Niet zo duur - dubbele SIM - en super gemakkelijk gebruik. Dit is eigenlijk een Huawei-telefoon, waarop bovenop de Android O.S. een speciale "senioren" software is geplaatst om het gebruik te vergemakkelijken. Ik heb eentje aangeschaft voor mijn vrouw die wat 'digibeet' is. Ze leert nu stap-voor-stap er mee om te gaan en dat lukt aardig. Véél beter dan een flip-phone en de toegang tot Android blijft mogelijk. WhatsApp en nog een aantal App's zijn voorgeïnstalleerd:
https://senifone.be/?shpxid=96c001d5-0030-4d6f-b98f-ecc566f93b19
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
bij Android heb je ook een , een voudige stand
dit is een screenshot vaneen Samsung smartphone
Screenshot_20230424_124248_Settings.png
Screenshot_20230424_124319_Settings.png
 
Inderdaad, ik heb de Display Instellingen van mijn Samsung eens gecheckt en deze vereenvoudigde stand bekeken. Dat is verre van het gebruiksgemak van de Senifone. Ik heb onze ervaring met de Senifone aan Hobbyman willen mededelen.
 
Deze ga ik moeten onthouden voor als ik eens een iets oudere persoon aan een telefoon moet mee helpen kiezen, dit ziet er echt wel ideaal uit voor iets oudere mensen die niet zo goed mee zijn met de technologie van vandaag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan