E-mail Dubbele mail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vanavond een mail gestuurd naar één persoon en die heeft die goed ontvangen.

Maar in mijn map Verzonden berichten zie ik die mail 2x staan. Alles twee keer, ook zelfde tijd.
Wat is er bij mij mis?

Windows 10, Mozilla Thunderbird en Gmail.
 
en als het eenmalig en enkel voor een of enkele mails voorkomt moet je zelfs geen reden aan jouw kant zoeken. Is me ook al voorgevallen en heeft waarschijnlijk dan te maken met een fout in de funktie van de IMAP - server.
 
Bedankt beiden voor je antwoord.
Ik vrees dat er toch iets mis is, ik heb vandaag ook een mail gestuurd en tis weer het zelfde. Ik heb met andere accounts het zelfde probleem. Zie in bijlage mijn instellingen en die zij volgens mij toch juist.
 

Bijlagen

  • Naamloos2.png
    Naamloos2.png
    107.6 KB · Weergaven: 129
Mijn post zal u u niet meteen vooruit helpen.
Ik kan u slechts meedelen dat dit een oud en gekend probleem is. Ik ben daar ook nog niet uit want het is niet eenvoudig om de oorzaak te vinden.
Op het web zal u talloze vragen en suggesties ter oplossing vinden. Het is een doolhof. ik vrees dat u tijd zal moeten nemen om zelf dit uit te pluizen en vooraf in fora gaan zoeken (topics gemerkt als 'opgelost' geven niet persé een oplossing ) en in specifike artikels over dit onderwerp.
 
Voorbeeld van menu (gmail) waar copie op server bewaren kan worden aangevinkt of uitgevinkt, onderaan rechts.
Maar dat zou dan voor alle mailaccounts moeten gebeuren. En bovendien heeft men men synchronisaties van alle soorten !
 

Bijlagen

  • Ashampoo_Snap_donderdag 2 december 2021_01h26m56s_003_.jpg
    Ashampoo_Snap_donderdag 2 december 2021_01h26m56s_003_.jpg
    56.5 KB · Weergaven: 90
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan