Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ik heb een raar fenomeen op mijn pc.
Mijn C drive (een SSD) heeft 2 partities. De C en eentje die normaal verborgen is.
Af en toe komt die normaal verborgen schijf te voorschijn als Drive E. In schijfbeheer moet ik dan de driveletter verwijderen maar na een tijdje komt die schijf toch terug zichtbaar.
Soms gaat die vanzelf ook weer weg om daarna terug op te duiken.
Wat kan hier van de oorzaak zijn?
 
@Mik ik begrijp uw frustraties ..
de enige reden dat ik kan bedenken is dat er ooit een drive letter werd misplaatst en dat je dit dus met de Aomei dient teniet te doen !
eerder vroeg ik je al om eens een partition manager op te starten ( hier bedoelde ik dus niet je schijfbeheer bij ) om na te gaan of je in deze partition manager ook een letter vermeld zag staan bij de 100Mb .....indien zo diende jij deze letter daar dan te verwijderen ...

Ik heb geen partition manager. Ik zoek eens op het net naar een versie om te proberen.
 
Die 100 MB is gereserveerd voor het systeem (MBR) en heeft normaal geen schijfletter . Als daar altijd een schijfletter word an toegewezen is er iets niet pluis .

Er wordt niet altijd een schijfletter aan toegewezen. Af en toe komt die wel en verdwijnt hij ook meestal vanzelf.

Maar waarom een MBR partitie bij de ene op een aparte partitie en bij de andere computer niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan