De nieuwste lastige update van Windows 10 veroorzaakt nu naar verluidt opstartfouten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Een vitale beveiligings-patch is voor sommige gebruikers blijkbaar een ernstige bron van verdriet geweest
1579939498873.png


Microsoft heeft meer problemen ondervonden met Windows 10- updates, aangezien een recente belangrijke beveiliging-spatch die voorheen problematisch was omdat sommige mensen deze niet konden installeren, nu in sommige gemelde gevallen ernstige crashes veroorzaakt - en zelfs opstartfouten.
Met meer dan 100 klachten op het Help-forum van Microsoft - maar voor sommige mensen veroorzaakt KB4528760 verdriet zoals het gevreesde blauwe scherm van de dood en opstartfouten.

Eén gebruiker op de Windows 10 Feedback Hub merkte op: “De recente KB4528760-update voor Windows 1909 [update van november 2019] lijkt problemen te veroorzaken met sommige computers en te voorkomen dat ze opstarten. Presentatie van de foutcode 0xc000000e. Steeds meer machines die dit probleem raken na installatie van deze update.
 
Mooi dat het even vermeld word ,
Ik heb al een tijdje de automatische Updates uitgezet,ook mede omdat er bij mij in de omgeving diverse klachten zijn.
Bij Microsoft hebben ze er de handen aan vol,voorlopig zal het nog aan duren voordat er de oplossing voor is.
En een ding is duidelijk, een nieuwe schone installatie helpt ook niet, dus moeten we geduld opbrengen.:sleep:
 
als ik mijn laptop afzet duurt dit heel lang, ik weet je kan de afsluittijd verkorten in het register maar daar gaat het niet om
ook nu toen ik de laptop aanzet kreeg ik alleen een zwart bureaublad enfin een zwart scherm zoals de pc afstond
na herstart kwam windows opdagen, ligt dit misschien ook aan de update of is er een andere oorzaak

greets

ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan