Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook op mijn I7 64Bit.

Knipsel.JPG
 
Iemand enig idee wanneer de 1809 terug op de rol komt? Je kan hem zelf niet in catalogus vinden, wel staat het vol met tal van andere updates van drivers en ander soort zaken voor de 1809, maar de cumulatieve update naar 1809 zelf staat er niet tussen. Mijn netbookje zegt dat hij up to date is. Iemand enig idee? Ik heb hem gehad, maar had problemen met videokaart en batterij indicator. Maar nu draait hij dus opnieuw de 1803.

Ashampoo_Snap_woensdag 24 oktober 2018_22h09m13s_002_.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Qtex;n235625 zei:
bezie dit topic eens … betreffende de link naar de Windows 10 iso 1809 64bit NL
wil je de 32 bit hebben neem je deze link

Dank je Qtex, maar mijn vraag was eigenlijk wanneer de uitrol zelf zou uitrollen. Ben hem nu wel aan het binnenhalen omdat het van de Microsoft site is zie ik. Ben graag up to date.
Oh ja, nog bedankt om mijn mailadres te verwijderen. Had dit over het hoofd gezien.
 
wel op die vraag kan ik aangezien ik géén glazen bol bezit géén antwoord op geven … denk echter dat het in November zal gestart worden ..
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Qtex;n235654 zei:
wel op die vraag kan ik aangezien ik géén glazen bol bezit géén antwoord op geven … denk echter dat het in November zal gestart worden ..

Stom van mij om dat eigenlijk te vragen he. Hoe kan jij dat eigenlijk weten he? Of je had het ergens moeten gelezen hebben.
 
ik meende ook ergens gelezen te hebben ... (dacht er nadien pas weer aan ) dat het wellicht rond de 8ste November zal zijn … kan me echter niet herinneren waar ik dit gelezen heb .
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Als je de standaard procedure volgt van Microsoft, ben je altijd up-to-date. Je gaat de nodige security patches altijd ontvangen. De upgrade (aka nieuwe build) voorziet voornamelijk extra's en aanpassingen. Maar die maken je systeem defacto niet veiliger. Het is zelfs zo dat in een productie omgeving de nieuwste build niet onmiddellijk uitgerold wordt. Ik start deze pas na 3 a 6 maanden na uitrol. Dit is trouwens een aangerade strategie van Microsoft zelf. Komt er eigenlijk op neer dat de particulier een proefkonijn op grotere schaal is. Uiteraard is dit degelijk getest, maar zoals wederom bewezen zie je pas de eventuele gevolgen bij uitrol op grotere schaal. Daarom, professionele omgevingen doen hier (bij voorkeur) nooit aan mee. De kat uit de boom kijken. Voor de veiligheid moet je het zeker niet doen.
 
Wat een gedoe te zoeken naar bepaalde updates, laat een programma dat lekker doen

Je kunt windows 10 makkelijk updaten, wanneer de bestaande updates continu niet doorgaan of fout lopen.....

ga naar http://download.wsusoffline.net/

download http://download.wsusoffline.net/wsusoffline1161.zip of de nieuwste versie

pak deze uit in een aparte directory....

start updategenerator.exe

Klik je besturingssysteem aan (voor windows 10 64 bit = x64 of voor windows 10 32 bit = x86)

Klik op Start

Jij krijgt nu een commandoscherm (dos-achtig) en je ziet wat allemaal gedownload en geinstalleerd , volautomatish.

Wacht tot het programma helemaal klaar is en een logvenster vertoont.

Succes
 
Ik heb 1903 18362.116
Ik had slechts 6 GB over en ik dacht ik doe een nieuwe installatie met een USB stick, gevolg, ik heb nu nog slechts 3,45 GB over. Dus is het met mijn kleine eMMC kaartje niet aan te raden om de nieuwste build te hebben. Hij draait wel soepel, maar de overgebleven vrije ruimte is gewoon veel te klein. Ik moet eigenlijk om alle updates te kunnen ontvangen constant 8 GB vrije ruimte over houden of Microsoft geeft bij bepaalde updates aan dat er niet genoeg vrije ruimte is. Dus ik zal naar een oplossing heel snel moeten kijken en Asphalt 8 airborne en office wat de 2 stukken software zijn die er extra op staat op een andere locatie kan zetten. Want nu is dit niet goed om slechts 3,45 GB over te hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan