Windows 11 copilot windows

Status
Niet open voor verdere reacties.
LS de geruchte molen draait overuren over een pc/laptop geheel gebaseerd op copilot.
Is er dan een nieuwe windows versie uit / op komst?
Gewoon nieuwsgierigheid .

LS als beginnende leek ben ik wel blij met copilot. Als i k in google een vraag stel krijg ik strikte antwoorden. Doe ik diezelfde vraag in co-pilot komen er vele antwoorden die ook zijdelings hun antwoord geven op mijn vraag maar wel betere dat weer wel. Hoever co pilot nu mijn gewoonte list en doorgeeft ben ik niet bewust maar is zeker een blijvertje.

je beweegredenen zijn valabel, alleen zijn moet je dan niet noodzakelijk akkoord gaan met het heimelijk gedrag van Copilot. Je kan binnen Google ook Gemini gebruiken of in elke browser naar keuze ChatGPT.

Nieuwsbrief is spijtig genoeg kritiekloos - legt de funktionaliteiten en werkwijze uit maar géén woord over privacy, bedreigingen, mogelijke misleiding of beinvloeding etc ...
Gemiste kans voor SchoonePC, zijn we niet meteen gewoon van hen...

Ik heb dus rond gekeken en de enigste wat mij opvalt is inderdaad Philip de [copilot] toets.
Wat ik nu na enkele weken merk is dat copiloot meer is dan een webbrowser of google.
Type je bijvoorbeeld: een maak een jg van [een man die een pc uit het raam gooit en een dokter die hem opvangt] dan maakt hij een bijna levensechte jpg met bijna levensechte personen erin. Zie dat maar eens met google te vinden (lees: onmogelijk)

Bijlagen

• copilot man pc raam.jpg
    copilot man pc raam.jpg
    71.2 KB · Weergaven: 45
Copilot + is inderdaad op dit moment de meest performante AI engine, althans als je de gratis versies vergelijkt.
Er zitten funkties in die bij de anderen enkel in de betalende versie zitten.

Vraag is hoe lang dat zo blijft, gezien de gigantische kosten die aan AI voor de backbone blijkbaar vastzitten.

En het uitstel van de Recall zal waarschijnlijk het verdienmodel (te gelde maken van je vraaggeschiedenis ...) in het gedrang brengen. Het zal niet lang duren of MS drukt dit toch door en kan beginnen cashen of komt met iets anders om data die ze op die manier vergaren te gelde te maken. Wordt dit om privacy-redenen telkens afgeblokt dan zal AI niet lang gratis blijven vrees ik...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan