Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik bevraag me bij de stichter van dit forum, maar ikzelf heb alleszins géén weet van ooit iets geactiveerd te hebben via Google Adsense of Google Analytics en al helemaal niet met welk account dat dan wel zou kunnen gebeurd zijn. Wordt lastig !
Oftewel, ziet er naar uit dat die GPDR/AVG verklaring in Google Tagmanager geactiveerd is, die had ik ook genoemd bij waar het mogelijk geactiveerd was.
Misschien zegt jou of de oprichter dat wat meer. Welk account daarvoor gebruikt is weet ik niet, maar ik kan me niet herinneren dat hier al vanaf het begin dat ik hier lid was gezien te hebben, maar weet dat niet meer 100% zeker.
Zou ook kunnen dat ik eerder hier de adblocker actief had en misschien daardoor niet zag, durf ik niet meer met zekerheid te zeggen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.